Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: arendsoog deel 50  (gelezen 4010 keer)

Chris Stamp

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
arendsoog deel 50
« Gepost op: 25 april 2011, 17:56:03 »

Beste fans, opnieuw valt mij weer een detail op. In deel 50 "De Verdwijning van Arendsoog" valt het mij op dat Arendsoogs steun en toeverlaat Witte Veder tegenover Ann praat over Bob in plaats
Arendsoog zoals hij in alle boeken zegt. In geen van alle boeken komt dit voor, alleen in genoemd
boek wel. Wie, zo vraag ik mij nu af, was ook weer die fan die mij welkom heette in het forum?
Groetend Peter

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: arendsoog deel 50
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2011, 19:02:13 »

Beste fans, opnieuw valt mij weer een detail op. In deel 50 "De Verdwijning van Arendsoog" valt het mij op dat Arendsoogs steun en toeverlaat Witte Veder tegenover Ann praat over Bob in plaats Arendsoog zoals hij in alle boeken zegt. In geen van alle boeken komt dit voor, alleen in genoemd boek wel.

Waar heb je dat in deel 50 gelezen, Peter? In het eerste hoofdstuk, als het slechte nieuws net bekend is, heeft Witte Veder een gesprek met Ann, maar daarin heeft hij het gewoon over Arendsoog. Ann spreekt overigens wel over 'Bob'.

Wie, zo vraag ik mij nu af, was ook weer die fan die mij welkom heette in het forum?

In dit bericht heb ik je destijds welkom geheten, maar ook Joop Scheper heeft zich in die discussie gemengd.

http://www.arendsoog.info/forum/index.php?topic=780.msg12612#msg12612

Wim ;D
« Laatst bewerkt op: 26 april 2011, 19:03:46 door kootw »

Chris Stamp

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2011, 22:40:39 »

Kijk het maar goed na Wim deel 50 bladzijde 12 bovenaan de derde en vierde regel daar heeft
Witte Veder het wel degelijk met Ann over Bob in plaats van over arendsoog.

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 april 2011, 18:51:07 »

Kijk het maar goed na Wim deel 50 bladzijde 12 bovenaan de derde en vierde regel daar heeft
Witte Veder het wel degelijk met Ann over Bob in plaats van over arendsoog.

Je hebt gelijk. Ik heb evenwel het idee dat het een verschrijving betreft. Hij voert een (voor zijn doen) lang gesprek met Ann waarbij Ann steeds spreekt over 'Bob' en Witte Veder over 'Arendsoog'.

Wim ;D
Pagina's: [1]