Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Arendsoog deel 3 en 10  (gelezen 3722 keer)

Chris Stamp

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
Arendsoog deel 3 en 10
« Gepost op: 08 november 2010, 21:59:31 »

Beste Arendsoogfans in deel 3 kunnen jullie lezen dat Arendsoog en Witte Veder te maken krijgen met een schurkachtige sheriff. zijn naam werd daarin nooit bekend. In deel 10 echter werd de naam van die sheriff wel bekend. Hij heette Mirtle. Zo zijn er meerdere namen waarvan de herkomst nooit bekend is geworden o.a. Arendsoogs voorman Jim (zijn achternaam) en de gouverneur van Louisiana genaamd Geoffrey ook diens achternaam
werd nooit bekend. Deze vragen zullen nooit beantwoord worden omdat beide schrijvers Jan en Paul Nowee zijn
overleden. Toch ben ik benieuwd naar jullie reactie. Groetend Peter Snijders

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Arendsoog deel 3 en 10
« Reactie #1 Gepost op: 09 november 2010, 15:32:50 »

Hallo Peter,

Nog zo'n voorbeeld is sheriff Grisley van Dorwan. In de eerste delen van de serie heet hij 'de sheriff van Dorwan'. Pas na een behoorlijk aantal (17?) delen wordt zijn naam Grisley geintroduceerd.

Achternamen van Jim, Arendsoog' voorman en Geoffrey, de gouverneur van Louisianna zijn inderdaad niet bekend.

Wim ;D

Chris Stamp

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 november 2010, 16:53:27 »

Hallo Wim,
Zoals je merkt kan ik dankzij jouw hulp wel inloggen. Er werd bijvoorbeeld ook ooit eens gevraagd hoe het zat met
het liefdesleven van Arendsoog. Als het dan toch aan de verbeelding van de lezer wordt overgelaten zou ik 2 suggesties hebben. Of Benita de Valorga of Barbara Anston. 

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #3 Gepost op: 09 november 2010, 19:30:59 »

Hallo Peter,

Nog zo'n voorbeeld is sheriff Grisley van Dorwan. In de eerste delen van de serie heet hij 'de sheriff van Dorwan'. Pas na een behoorlijk aantal (17?) delen wordt zijn naam Grisley geintroduceerd.

Achternamen van Jim, Arendsoog' voorman en Geoffrey, de gouverneur van Louisianna zijn inderdaad niet bekend.

Wim ;D

Het grappige is dat je bij het lezen van de oude delen toch voor jezelf de naam invult, ik in elk geval :)
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Pagina's: [1]