Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Uploadmap vol  (gelezen 7814 keer)

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
Uploadmap vol
« Gepost op: 14 juni 2008, 22:42:23 »

Daniël,

De titel zegt eigenlijk al genoeg.

Ik probeerde weer een nieuw bestand voor de Arendsoog-encyclopedie te plaatsen, maar ik kreeg het bericht dat de uploadmap vol zat.

Ik heb toch één bestand kunnen plaatsen, omdat ik er een PDF-document van gemaakt had, maar daarna was het echt over en uit.

Kun je hier iets aan doen?

Gr. Jurgen

« Laatst bewerkt op: 15 juni 2008, 13:51:19 door Jurgen Rinkel »
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Uploadmap vol
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2008, 19:56:01 »

Gelukkig heb ik het te druk met voetbal kijken.... ;)

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2008, 20:27:41 »

Het lijkt er op dat Daniël het druk heeft met zeer belangrijke zaken.
Het was al even zo dat hij vol zit.
8 juni heb ik hem vol gezet.
Jurgen heeft blijkbaar nog een gaatje gevonden,maar 8 juni was hij voor mij al te vol.

Vervelende bijkomstigheid is dat als je een bericht geschreven hebt, je er een bijlage bij plaatst, en je daarna het bericht niet meer kan plaatsen om een of andere (bijvoorbeeld deze) reden, je een meldig daarvan krijgt.
Als je daarna probeert het bericht zonder de bijlage te plaatsen, krijg je een meldig dat je het bericht al geplaatst hebt, en je dat het niet meer kan.

ik heb er op 8 juni een rare draai aan gegeven, een oud bericht vervangen in een ander topic en daar een hyperlink van gemaakt en die maar geplaatst.

is wel vreemd, maar het werkte.

Don Esteban (c)

SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2008, 18:09:09 »

Hoi!

Het is inderdaad even behoorlijk druk hier. Naast studie ook nog werken en af en toe nog extra werken om alle uitgaven van het nieuwe huisje te dekken (ben ook weer websites gaan maken, wat wel goed is om op te frissen natuurlijk). Helaas schiet forum-men daar soms een beetje bij in.

De upload map is inderdaad vol. Dat er een limiet opzit heeft natuurlijk een reden. Hosting is nou eenmaal duur en als ik niet binnen bepaalde perken blijf moet ik een nog duurder pakket gaan nemen om de Arendsoog site te hosten. Het is een hobby, dus ik vind het geen probleem om er geld aan uit te geven, maar ik ben ook beperkt in mijn middelen. Er staat inmiddels voor zo'n 60 MB aan bestanden in de uploadmap, ik heb daar nu nog 10 MB ruimte aan toegevoegd, maar daarmee is de speling er wel uit. Wat jullie in elk geval kunnen doen is alle plaatjes in het vervolg niet meer als bijlage uploaden, maar op bijvooreeld ImageShack zetten (wat vooral Jack ook al regelmatig doet).

Mochten we weer problemen krijgen met de grootte dan zijn er natuurlijk twee opties: óf ik verwijder alle oude bestanden, óf de forumleden moeten een "koop 50 mb extra voor de uploadmap" actie houden ;)

Als het nog niet werkt kun je me altijd een PM sturen, dan is de kans dat ik het snel lees het grootst

Daniël
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2008, 18:43:22 »

Ik weet niet of oude bestanden (bestanden die uit een bericht verwijderd zijn) blijven staan, maar anders zou ik zeggen: verwijder de oude versies van de drukgeschiedenissen.

Dat scheelt een hoop.

Ik zal mijn bestanden niet meer in word-document, maar als .pdf plaatsen. Dat maakte ze al een stuk kleiner.

Het is fijn dat het geregeld is.

Gr. Jurgen
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2008, 18:48:30 »

Oude bestanden worden automatisch verwijderd. Daar valt geen winst te halen dus...
Daniël
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2008, 20:25:13 »

Oude versies van drukgeschiedenissen blijven inderdaad niet staan, ik haal altijd de oude weg en plaats in het opgeningsbericht een vernieuwde versie.

Ik zal nieuwe updates en nieuwe bestanden ook in .pdf format plaatsen, hetgeen inderdaad aanmerkelijk in ruimte scheelt.

Wim ;D

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2008, 23:13:45 »

ook voor mij geld, dat ik niet meer zal uploaden, ik gebruikte het nog wel eens als mail, en dat is niet goed.
Moet ik toch op de pc boven mijn mailaccount instellen.

Don Esteban (c)
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!
Pagina's: [1]