Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Wie is na Witte Veder de beste vriend van Arendsoog?

Sheriff Grisley
- 6 (60%)
Anston
- 1 (10%)
John Newland
- 0 (0%)
Don Estaban de Valorga
- 1 (10%)
Iemand anders namelijk...
- 2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 9

Pagina's: [1]

Auteur Topic: Vrienden van Arendsoog  (gelezen 7232 keer)

Newland

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Vrienden van Arendsoog
« Gepost op: 20 september 2007, 08:32:20 »

:) Dit is weer eens wat anders. Een poll over wie de beste vriend van Arendsoog is na Witte Veder.
Arendsoog............... .....premiejager?

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden van Arendsoog
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2007, 13:38:32 »

Van de hier genoemde vrienden komt alleen Grisley in de latere delen voor. De andere kom je tegen in de oudere delen.

kootw ;D

Newland

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2007, 18:23:12 »

Dat is waar maar die woont ook dichtbij. Ik kan me voorstellen dat Arendsoog niet helemaal naar Don Estaban gaat rijden voor een beleefheidsbezoekje
Arendsoog............... .....premiejager?

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2007, 23:57:05 »

In deel 15 is Arendsoog anders wel van plan om Don Esteban een beleefdheidsbezoekje te brengen. Door omstandigheden (en sheriff Grisley) moet hij eerder vertrekken en begint er weer een nieuw avontuur... Maar de intentie om Don Esteban een beleefdheidsbezoekje te brengen is er. Hetzelfde geldt voor Newland (deel 7) en Anston (deel 8 en 17)
Dus dat vind ik geen excuus om Arendsoog in de latere delen (d.w.z. na deel 26) niet naar die personen te laten gaan. Bovendien konden ze zelf ook nog om hulp vragen. Waarom Paul deze vrienden niet meer op heeft laten draven is mij dan ook een raadsel.

Op de vraag wie de beste vriend is van Arendsoog kan ik geen goed antwoord geven. Ik neigde naar sheriff Grisley, voornamelijk omdat die het meeste voorkomt. Maar toen dacht ik plotseling aan deel 62 waarin Arendsoog helemaal op het eind zegt dat een mens nu eenmaal maar een paar maal in zijn leven échte vrienden maakt. Dit slaat dan op Robert van Branbury en zijn familie. Dus die zijn ook heel goed als beste vrienden te benoemen.
Daarnaast zou ik Texas Devil (deel 34) en de familie Fitzmaurice (deel 55 en genoemd in 58 en 59) als beste vrienden kunnen benoemen. En vergeet Jim en pater Boyle (deel 1 en 2) niet.
Dus, omdat ik het echt niet zou weten, kies ik voor de optie Iemand anders. En daaronder vallen dan alle hierboven genoemde personen.
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

Theodoor

• Sheriff
  • Dit forum is het helemaal !
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 oktober 2007, 23:50:32 »

Ik heb voor Grisley gestemd, maar eigenlijk denk ik : Lightfeet!!!

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2007, 08:00:33 »

Dan had je ook "iemand anders" kunnen stemmen, met als toelichting Lightfeet  ;D
Pagina's: [1]