Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Plattegrond/drukkenoverz/jaar 1e druk  (gelezen 5410 keer)

Harddisk

• Gast
Plattegrond/drukkenoverz/jaar 1e druk
« Gepost op: 03 juli 2004, 16:54:24 »

Jack,

In je totaaloverzicht wordt vermeld in welk jaar elk deel is verschenen. Vanaf deel 24 is Kresse de tekeningen gaan maken. Meestal staat daar een jaartal bij. Deze jaartallen komen niet overeen met jouw lijst.
Alle delen (24 tot en met 39) zouden dan een jaar eerder verschenen zijn.

Als P of J een nieuw boek gingen schrijven, maakten ze dan een plattegrond van het gebied waar het verhaal zich afspeelde ? In de boeken wordt vaak de rij richting aangeduid (naar het noorden , oosten etc).

Er zijn nog maar 10 drukken overzichten opgezonden door de leden. Misschien een praktische vraag. Weet iedereen wel hoe excel werkt? Tot een paar jaar terug wist ik dit ook niet.
(wordt dit tegenwoordig uitgelegd op school? Jij als onderwijzer zal dit wel weten).
Zo neen, misschien is een korte uitleg van excel nuttig.
 8) 8) ::)

Peter

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
Re:Plattegrond/drukkenoverz/jaar 1e druk
« Reactie #1 Gepost op: 03 juli 2004, 18:42:59 »

Excel is in feite gewoon vakjes invullen toch? Het MAKEN van spreadsheets kost enige moeite, maar het invullen is zo simpel als wat... Ik kreeg aan het begin van de middelbare school trouwens Excel lessen...
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

jack nowee

• Gast
Re:Plattegrond/drukkenoverz/jaar 1e druk
« Reactie #2 Gepost op: 04 juli 2004, 18:46:15 »

Citaat
In je totaaloverzicht wordt vermeld in welk jaar elk deel is verschenen. Vanaf deel 24 is Kresse de tekeningen gaan maken. Meestal staat daar een jaartal bij. Deze jaartallen komen niet overeen met jouw lijst.
Alle delen (24 tot en met 39) zouden dan een jaar eerder verschenen zijn.

Na de vakantie zal ik alles nog eens nazoeken. Ook Malmberg zal ik eens vragen.  ???

Citaat
Als P of J een nieuw boek gingen schrijven, maakten ze dan een plattegrond van het gebied waar het verhaal zich afspeelde ? In de boeken wordt vaak de rij richting aangeduid (naar het noorden , oosten etc).

Misschien dat mijn oom een kleine schets maakte, maar meestal gewoon de Bosatlas  ;D

Citaat
Er zijn nog maar 10 drukken overzichten opgezonden door de leden. Misschien een praktische vraag. Weet iedereen wel hoe excel werkt? Tot een paar jaar terug wist ik dit ook niet.
(wordt dit tegenwoordig uitgelegd op school? Jij als onderwijzer zal dit wel weten).
Zo neen, misschien is een korte uitleg van excel nuttig.

Excel krijgen veel kinderen tegenwoordig op school.  :P Volwassenen kunnen hier ook vaak goed mee uit de voeten.
Cursussen begin ik niet aan.  >:(

Jack  :D
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2004, 18:47:08 door jack nowee »
Pagina's: [1]