Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Arendsoog (en site) op de radio  (gelezen 3926 keer)

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
Arendsoog (en site) op de radio
« Gepost op: 24 januari 2008, 23:00:23 »

Ik zit net in de auto met Radio 1 aan, hoor ik een interview met Bavo Galama (mij vooral bekend uit Ook Dat Nog). Bavo presenteert tegenwoordig het programma "Gek op Wielen", een leuk autoprogramma waar ik ook weleens naar kijk.

Het mooie was dat ik dus net dit stukje radio hoor, terwijl ik per week alleen de 10 minuten heen en 10 minuten terug in de auto van en naar aikidoles naar de radio luister. Het gesprek verliep ongeveer zo:

Presentator: je bent op een motor door Amerika gereisd, maar je hebt niet de hele States meegepakt. Hoezo je keuze voor het 'Wilde Westen'

Bavo: Die keuze kwam vooral voort uit de boeken over Arendsoog waar ik als kind een enorme fan van was. Die boeken zijn geschreven door J. en P. Nowee (fonetisch volgens Bavo: Noow - Wie) en pas toen ik op internet ging lopen zoeken kwam in een site tegen waarop ik terugvond dat dat gewoon Nederlanders waren, en dat ze zelfs nog nooit in de States zijn geweest

Galama heeft dus een soort "Arendsoog-revisited" tour gemaakt, ook in de omgeving van Tucson dus. Die tour wordt als ik het goed heb de komende twee weken uitgezonden.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2008, 23:33:28 door Arendsoog »
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Arendsoog (en site) op de radio
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2008, 11:29:00 »

Lachen dat jij dat net hoort in die 10 minuren dat je in de auto zit ;D ;D

Gek op wielen in de States wordt volgens de gids komende zondag uitgezonden op RTL7 om 18.00 uur

Wim ;D
Pagina's: [1]