Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Prijsvraag van Nummer 48  (gelezen 5194 keer)

Little Wolf

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Prijsvraag van Nummer 48
« Gepost op: 17 augustus 2006, 12:09:57 »

Ik weet niet of dit de goede fora is, maar ik denk van wel, want 't gaat (ongeveer) over een boek..

Van de +/- 8 á 10 boeken die ik heb, zijn er 2 1e druk:
Nummer 58 Monsterverbond
Nummer 48 Het geheim van het gouden graf
Het ging mij om 't 2e nummer; Bij dat nummer zat een prijsvraag; 't zou best is kunnen dat 't alleen bij de 1e druk zit maar dat weet ik niet zeker..
Maar goed; Eigelijk ben ik nieuwschierig of dat blaadje nog iets van waarde heeft en of de boeken zelf nog in waarde stijgen omdat ze eerste druk zijn

Eigelijk ben ik gewoon nieuwschierig of er meer mensen zijn die in 't bezit zijn van die prijsvraag  :P
(Voor de liefhebber, kan ik beide kanten op de foto zetten ;) (heb geen scanner :P)

Little Wolf

jack nowee

• Gast
Re: Prijsvraag van Nummer 48
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2006, 14:01:40 »

Hallo Little Wolf,

Natuurlijk is het zo, dat een boek waardevoller is, als het helemaal compleet is. Maar een A-5 blaadje aan beide kanten bedrukt, is nu niet echt veel waard, hoor! (In mijn boek zitten er 3)
Vanaf deel 49 is er alleen maar een 1e druk verschenen. Deel 47 en 48 een 1e en 2e druk.

In de prijsvraag was de laatste prijs (100 t/m 500 prijs) een poster van Arendsoog of Witte Veder. Op de foto zie je alleen het Witte Veder-stuk en ook nog een bestellijst van de boekhandel. Ook de voor- en achterkant van de prijsvraag.

De volledige poster (met Arendsoog erbij) is wel heel leuk. Volgens mij staat er een plaatje ergens op de site. (weet alleen niet precies waar) Zo niet, dan wil ik dat nog wel doen.

Hieronder kun je mijn grote foto downloaden.

Jack  :-O

« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2006, 14:05:31 door jack nowee »

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2006, 14:27:03 »

Zeg Jack, zou het geen idee zijn de hele poster een keer écht helemaal goed op de foto te zetten en hem stukje voor stukje te gaan bijwerken, zodat we nieuwe afdrukken kunnen maken? Alhoewel, het zal wel een godsvermogen kosten die A1 posters :( Iig is het misschien de moeite waard ze digitaal op te werken zodat iedereen hem iig op de computer kan gebruiken. Het zou een flinke klus zijn, maar als jij mij hoge kwaliteit foto's kan aanleveren wil ik er best aan beginnen...
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Little Wolf

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2006, 15:53:34 »

Okejj, ik was ook alleen nieuwschierig (ging er ook niet vanuit dat 't waarde had ofzo :P)

jack nowee

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2006, 21:58:13 »

Poster van Arendsoog en Witte Veder.

Downloaden hieronder.

Jack  :-O

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2006, 09:47:03 »

Heel misschien kunnen we via "de" Bob Evers fan op een kostprijs de poster krijgen.
Ik zou dan wel naar Hans toe willen rijden om ze op te halan, maar de contacten zou Jack moeten regelen, die kent hem beter.

Don Esteban (c)

(TOEVOEGING)
Ps. ik weet niet of ik dit zo mag zeggen, ik roep ook wel eens wat
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2006, 19:58:14 door Don Esteban »
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!
Pagina's: [1]