Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Waar bleef de webmaster  (gelezen 2687 keer)

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
Waar bleef de webmaster
« Gepost op: 27 februari 2005, 21:27:23 »

Aangezien ik merk dat ik het forum even volledig op de achtergrond heb gedrongen en we per slot van zake niet voor niets een onzin-forum hebben zal ik maar eens even uitleggen waar ik allemaal druk mee ben op het moment...

Ten eerste was er natuurlijk mijn vriendin waar ik stapelgek op was met wie het ineens uitging.... kan altijd gebeuren maar het blijft vervelend. De  leegte die zij achterliet werd echter razendsnel van alle kanten volgedonderd, zodat ik eigenlijk geen tijd heb om nog veel aandacht aan de hele zaak te besteden...

Afgelopen Vrijdag heb ik met mijn school meegedaan aan het Jongeren Lagerhuis, een debattournooi op het provinciehuis in Den Haag. Nou kun je dat heel makkelijk doen, maar ik heb een enorm gedreven Geschiedenis leraar (van het type dat 3 dagen lesgeeft maar 8 dagen per week met zn va bezig is) die ons begeleidde, dus waren wij al maanden van tevoren keihard aan het werk. Kwam nog bij dat ik aangewezen was om alle zware 1-op-1 debatten te doen, waardoor ik me door bergen literatuur over DNA, vrijheid van meningsuiting, journalistiek, Engels op scholen en nog veel meer onderwerpen moest werken. Uiteindelijk zijn we in de finale uitgeschakeld, das jammer maar we waren toch wel een beetje trots  :)

Verder begin ik zowaar te moeten werken voor school, ik dacht dat ik fluitend het hele gymnasium door kon wandelen, maar vooral de wiskunde is toch wel lastig ineens... Ik ben hoe dan ook blij dat ik de site zelf al af had voor dit jaar  :P

En tot slot ben ik ook nog eens bijna jarig, en mag ik tegenwoordig zelf alle feestelijkheden regelen.... das best leuk maar het kost, weer, een hoop tijd... Want ik moet zowel een dag met de familie doen (bowlen, gezellig :)) als met een partij school/klasgenoten (veel eten, drinken, drank en films te regelen)....

Maar goed, ik mag niet zeuren, ik heb vakantie, ga zowaar niet op vakantie ;D .... maar als iemand zich afvroeg wat ik in godsnaam aan het doen was, dit dus :P

Ik ga even heerlijk ontspannen een Arendsoog lezen, tot snel allemaal!

Daniël
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Little Eagle

• Marshall
  • Ik ben Caey, de Berner Sennenhond van Little Eagle
    • Bekijk profiel
Re:Waar bleef de webmaster
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2005, 23:24:45 »

Mijn hoed af hoor voor al die moeite die jij je getroost voor school. Je moet het maar volhouden om al die "droge" lectuur door te nemen.

Je leest als ontspanning toch ook niet toevallig deel 60? :grin: ;) In opdracht van Jack! :D

Little Eagle(Kris) :-O
Waren mensen dieren, dan waren het géén beesten!

Gaan countrydansen is een heel klein beetje het Arendsooggevoel ervaren.
Pagina's: [1]