Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10

Auteur Topic: Het weer  (gelezen 62519 keer)

Little Eagle

• Marshall
  • Ik ben Caey, de Berner Sennenhond van Little Eagle
    • Bekijk profiel
Re: Het weer
« Reactie #90 Gepost op: 01 april 2005, 23:05:46 »

In ieder geval zal mijn collega'tje nu niet meer iedere keer als ze me ziet, roepen: 'oh, wat zie je toch bleek!'. ;)
Groetjes,
Miss Arendsoog.
Gelijk heb je. Velen die de moeite doen om gezond te leven sterven dikwijls vroeg aan kanker. Het is nu eenmaal zo dat de ene voorbestemd is om kanker te krijgen vroeg of laat en de andere juist niet. Deze laatste mag dan een kettingroker zijn bvb, hij zal zeker van iets anders moeten sterven. Een mens zit nu eenmaal raar in mekaar. En in paniek schieten is ook nergens voor nodig.
Vroeger was ik hevig anti-roker. Tot ik besefte wat het moet zijn om zoiets te moeten laten. Ik kan bvb geen nee zeggen tegen bepaalde snoep. Voor mijn part mogen rokers blijven roken. Ze brengen tenandere veel op voor de staat, financiëel dan toch. ;D
Alleen heb ik niet graag dat de rook mij irriteert. Ik krijg er direct veel last van en zal het nooit lang volhouden in een rokerige ruimte.

Maar eigenlijk dwalen we erg af hé. We zouden hier over het weer gaan discuteren. ???

Dit was dan even tussendoor! :D
Waren mensen dieren, dan waren het géén beesten!

Gaan countrydansen is een heel klein beetje het Arendsooggevoel ervaren.

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 02 april 2005, 10:02:55 »

De zon straalt en mijn hoofdpijn is zo goed als weg. Voel nog vaag iets, zal het nog rustig aan moeten doen. Ondanks die grap van Jack waar ik op uit kwam net voor het slapen gaan, heb ik redelijk goed geslapen! :D

Ik denk dat we daar nog lang gaan mogen om lachen! :-O

Little Eagle(Kris) ;)

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 03 april 2005, 23:20:50 »

Morgen wordt het 13-18 graden, daarna 8-13. En ik ga vrijdag naar de Efteling! Wordt een soort diepvries experience, vrees ik.
Groetjes,
Miss Arendsoog.
Ik heb echt met je te doen Miss. Vandaag zou veel beter geweest zijn hé! Ik ben met de honden gaan wandelen en moet zeggen dat het voor de Berner Sennenhond al te warm was. Maar hij heeft het nog prima gedaan. Mijn sheltie had er iets beters op gevonden. Ze heeft nog veel last van haar knie en begon al gauw te manken. Praktisch de hele wandeling, twee uur lang, werd ze dan door allerlei liefhebbers gedragen. En leuk dat dat is! :D
Ik heb wel geluk gehad om nog zo te kunnen genieten van dit goede weer, want deze morgen had ik weer last van dat grieperige gevoel. Heb meteen iets genomen en na een tweetal uurtjes rust was het al veel beter.
't Ja, hier voorspellen ze ook steeds frisser weer naar het einde van de week toe. We gaan terug bevriezen denk ik, na deze hitte.

Little Eagle(Kris) :-|

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #93 Gepost op: 04 april 2005, 15:41:23 »

Ik heb zelfs gehoord dat het vrijdag zou gaan sneeuwen...
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #94 Gepost op: 04 april 2005, 17:07:22 »

van navond donder en bliksem let op mijn woorden
zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord

Witte Veder

• Deputy
  • **
  • Witte Veder is mijn favoriet!
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 06 april 2005, 12:03:41 »

Hier in de Kempen is het een beetje grijs. Maar nog droog! En dat is altijd mooi meegenomen. Van mij mag het vanaf nu een hele tijd zomeren. Niet te heet! Maar ja, wie wil dat niet? ???
Toch zijn we de zon minder snel moe dan die regen! 8)
Sorry Arendsoog, maar ik verkies jouw beste vriend net boven jou! Maar ik vind jou ook een schat!

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 07 april 2005, 22:27:38 »

Deze namiddag eventjes naar zee gereden, naar Blankenberge. Jammer genoeg niet voor mijn plezier. Wel om reeds een heleboel van een oudere zus van me te verhuizen naar ginds. Veel zon gezien onderweg, maar ook enkele felle voorjaarsbuien moeten trotseren; ook mogen aanschuiven voor weer maar eens werken hier in België. Is hier één en al bouwwerf!!! :-[

Gelukkig scheen de zon juist toen we de auto aan het uitladen waren.
Weet niet welk weer ze verder nog voorspellen!

kiki

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 09 april 2005, 14:04:13 »

ik was vanochtend blij. om zeven uur draafde ik buiten met een prachtige zonsopgang. om tien over zeven was ik minder blij toen de hagel in mijn gezicht sneedt. om tien voor half acht was ik diep ongelukkig toen de sneeuw met striemende wind mij het hardlopen bijna onmogelijk maakte en handjes en voetjes langzaam in standje 'bevroren' kwamen...hoop dat het morgenochtend beter weer is, als ik een duurloopje ga doen.

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 09 april 2005, 14:22:55 »

Dat is dus April!

Het kan zo zalig zomers warm zijn enkele dagen lang en daarna gaan we weer de koelkast in. Hier schijnt de zon en is het nog steeds droog. Morgen geven ze minder goed: meer kans op buien!

kiki

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 10 april 2005, 10:07:17 »

toch geen buien gehad tijdens mijn loopje; vijftien kilometer in een voorzichtig zonnetje gelopen, met aarzelende vroege vogelkwetters, een paar slaperige konijntjes en hier en daar een verdwaalde hardloper of wielrenner. het leven is goed, jongens. nu ik mijn zuurstof voor de dag binnen heb, kan ik flink aan de studie.

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 12 april 2005, 11:34:26 »

Het is hier al heel de tijd een prachtig weer. Nog niet zo warm maar wel aangenaam. Veel zon en niks anders dan blauwe lucht. Zullen nog niet denken aan morgen zeker?

Terwijl ik bezig ben op de pc van mijn vader, zie ik rechts van me regelmatig een merel aan en af vliegen. Een koppel heeft hier in de schuur een nest gemaakt, net zoals verleden jaar. Spannend hoor. We moeten wel opletten dat de deuren goed gesloten blijven en er geen katten bij kunnen.

Hier wordt een mens rustig van en krijg je zo'n gelukkig gevoel. Doet deugd . . . ;)

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 24 april 2005, 13:10:32 »

Het weer is blijkbaar al bijna twee weken van geen tel meer geweest. Het is hier al heel de week erg goed geweest, behalve dan de maandag. Dan heeft het een paar keer ferm geregend. Ben benieuwd of het de komende week ook nog zal meevallen. ::)
« Laatst bewerkt op: 25 april 2005, 20:38:44 door Little Eagle »

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 25 april 2005, 20:42:39 »

Het begon erg belovend deze morgen. Rond de middag kwamen er enkele donkere wolken opzetten en daar viel al eens wat regen uit. Rond 15u30 is het pas erg gaan regenen. We zaten juist in de wagen op weg naar de werkplaats.

Men voorspelt niet zo'n bestig weer de komende dagen. Gelukkig mogen we gaan schuilen in de wagen, wanneer het heel erg regent. Het zou inderdaad dom zijn om je te laten nat regenen door een bui die maar enkele minuten duurt.

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 01 mei 2005, 12:52:55 »

Weersvoorspellers zijn toch ook maar mensen. Ze hebben zich een klein beetje vergist. Het is praktisch altijd goed weer geweest de voorbije week. Enkel op woensdag hebben we nog eens moeten lopen voor een hevige bui.

De andere dagen waren fantastisch!

Nu, met het feest van 1 Mei, is het prachtig zomerweer. Al een beetje te warm voor veel mensen. Maar mij hoor je niet klagen, ik heb graag dat zomers gedoe.

Tijd voor Miss Arendsoog om haar bikini aan te trekken. ;D

Little Eagle ;)

Little Eagle

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 02 mei 2005, 16:59:23 »

Deze voormiddag heb ik mijn regenkledij moeten uittesten. Het heeft fel geregend en het duurde te lang om te blijven schuilen voor die nattigheid. Dus regenpak aangetrokken.

Is wel mooi zicht: een gele broek en een groene vest! ;D

In de loop van de namiddag is het wat droger geworden. Dat is toch stukken beter om in te werken. ;)

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10