Ik ben hier net nieuw dus dan zal ik mijn verhaal er ook eens bijzetten.
Het begon allemaal toen ik in groep 7 van de basisschool zat; we hadden daar 1 kast en als je klaar was met je werk dan mocht je daar een boek uitpakken en er in gaan lezen. Dus ik, elke keer als ik klaar was met lezen die boekenkast induiken om een mooi boek uit te zoeken.
Op een gegeven moment stond ik weer bij die kast, komt er een vriendje bijstaan en hij gaat ook een boek uitzoeken ... een Arendsoog-boek.
Dus hij zegt tegen mij dat hij thuis ook een heleboel van die boeken heeft.
Ik zeg:"Heb je daar dan een hele serie van?"
Hij zegt van ja dus ik vraag of ik dat boek dan ook eens mag lezen. Ja als ik het uit heb zegt ie.
Dus ik mocht dan dat boek lezen toen hij het uit had en ik vond het zo'n mooi boek dat ik aan hem vroeg of ik er een paar van hem thuis mocht lenen.
Ja dat mocht wel.
Dus ik ging toen eens op een middag met hem mee naar huis om een paar boeken uit te zoeken.
Ik die mee naar huis genomen zegt mijn vader:"Hé, ik heb boven ook een paar van zulke boeken liggen."
Ik denk: Da's mooi dan kan ik als ik deze uit heb aan zijn boeken beginnen.
Dus ik al die boeken uitgelezen vond ik het toch jammer dat ik ze uit had, ik moest er gewoon weer aan beginnen.
Moet ik op een bepaalde dag naar een verjaardag van mijn tante. Ik neem dus een boek mee, Arendsoog natuurlijk
, anders verveel ik me rot
.
Dus ik begin te lezen, zegt mijn oom dat hij er ook nog een paar heeft liggen. Ik die dus ook allemaal gelezen. En toen vond ik het zo leuk dat ik ze steeds opnieuw bleef lezen. Toen zei mijn oom, je mag ze wel hebben hoor ik lees ze toch niet. Ik helemaal blij natuurlijk
.
Zo is dus eigenlijk mijn obsessie voor Arendsoogboeken begonnen.
Ik heb er zelf nog maar 17 omdat ik sinds kort ze nog maar zelf koop. Maar ik heb er wel een heleboel gelezen, dat weet ik wel.
(slap einde maar voor de rest wel een mooi verhaal vind ik
)