Hallo iedereen,
Little Eagle is weer wakker!!!
Ik ben héél goed thuisgekomen. Het was een beetje drukker dan deze morgen, maar het verliep nog vlot.
De Fandag was echt super. Heel tof dat drie mensen zich zo opgeofferd hebben om zo'n superdag ineen te flansen. Ik weet dat zoiets veel tijd en energie vraagt, maar het heeft geloond.
Marc, Jack en Daniël, een hele dikke mercie voor deze fijne dag!
De sfeer was zo gezellig dat ik eerst dacht dat de meeste mensen elkaar al lang kenden. Maar dat bleek niet helemaal te kloppen. Toch kreeg ik daar het gevoel opgenomen te worden in één grote familie; allemaal échte Arendsoogfans.
Die toespraak van Jack was ook prima. Heel vele dingen daaruit waren nieuw voor mij. Dat is natuurlijk niet zo moeilijk, te weten dat ik uit een ver land als België kom waar maar heel weinig mensen Arendsoog kennen. Ik vond niet dat die lezing te lang heeft geduurd; ze was boeiend genoeg.
De quiz was ook amusant. Spijt dat ik niet heb meegedaan? Nee, niet echt. Ik was al zo verschrikkelijk tevreden ...
Het country&western dansen was blijkbaar een voltreffer. Die mensen verdienen ook een woordje van dank. Ze hebben ons goed geholpen om ook een paar passen aan te leren. Niet zo gemakkelijk, vooral dan wanneer het wat snel moet gaan. Maar héééééél erg amusant.
Ik heb dat altijd al eens willen uitproberen en nu was het een uitgelezen kans om dat te doen. Dit smaakt wel naar nog. Als ik hier in de omgeving iets vind waar ik dat kan aanleren, dan begin ik eraan.
Het goede gevoel waarmee ik ben thuisgekomen zal nog lang nazinderen. Vooral bij het lezen van mijn "nieuwe" boeken.
Aan iedereen een groet van Little Eagle,
Kris