Laatst weer het boek met daarin mijn forumnaam gelezen, deel 18, de gemaskerde ruiter. (Wel vreemd hoor, als je zelf met El Mascara aangesproken wordt en dat dan lezen)
Ik vind dit boek wel erg onduidelijk, net alsof er bladzijden missen of zoiets. Op het eind gaat Arendsoog 's nachts naar buiten, maar waarom wordt niet beschreven. En de Bernardo Vimaro, wie was dat nou eigenlijk?
Ik heb het bewuste stukje over dat 's nachts naar buiten gaan net gelezen. Dat is inderdaad vreemd. Zelfs tegen Witte Veder wil hij er niks over zeggen. Hij heeft uren achter een wagen verstopt gezeten op de patio. Tegen de tijd dat hij zich weer oprichtte, was hij helemaal verkleumd.
Er was die nacht helemaal niks gebeurd!
Misschien had hij verwacht dat Pedro Savandra er van tussen zou muizen om dan de volgende ochtend niet te moeten meerijden met Arendsoog en Witte Veder. Ik kan echt niks anders bedenken. Wat had Arendsoog anders gedacht te zullen ontdekken tijdens die nacht op de patio?
Groot vraagteken volgens mij. Hij zegt er achteraf niks meer van en Witte Veder die vraagt er zelfs niet meer achter. Beiden misschien wat vergeetachtig geworden? Of is het de bedoeling dat wij ernaar moeten raden?!
Wie nog een andere verklaring vindt voor het verstoppertje spelen van Arendsoog,graag uw mening. Zou nog plezant kunnen worden.
Ben jij hiermee tevreden, El Mascara?