Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7

Auteur Topic: School-talk  (gelezen 55131 keer)

Witte Veder

• Deputy
  • **
  • Witte Veder is mijn favoriet!
    • Bekijk profiel
Re: School-talk
« Reactie #45 Gepost op: 30 april 2005, 13:13:38 »

Wel Jack, ik vraag me af waar jij dat allemaal vindt. ;D

Nu kan tenminste iedereen met zekerheid een foto van zijn vroegere jeugd nog eens terugzien. :D

Wat zeggen de vrouwtjes ervan, Jack en Anko?
Vinden die de foto's ook mooi? ;)

Als we Jack niet hadden . . .  ???

Witte Veder :-*
Sorry Arendsoog, maar ik verkies jouw beste vriend net boven jou! Maar ik vind jou ook een schat!

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 16 augustus 2005, 11:35:05 »

Heej allemaal,
Ik zal maar weer eens een berichtje typen hier. Ik heb nu al 9 weken vakantie :D. Echt heerlijk. Ik had 22 juni vakantie toen de toetsen voorbij waren. Nu moet ik 24 augustus weer naar school. Ik heb al gezegddat we naar de nieuwe school gaan. Die is dus 4 verdiepingen en een begane grond. aardig hoog dus vergeleken bij de oude school die maar 1 verdieping en een begane grond had. Ik heb er wel zin in maar de vakantie was echt lekker. Nou ja, 24/25 augustus zijn de introductiedagen, zodat we de school een beetje leren kennen en vrijdag 26 augustus is de 1e schooldag officieel.
Ik heb dan 10 weken vakantie gehad. Ik ben bij mn zus geweest. Mn neefje is hier een weekje geweest en een nichtje ook. Verder ben ik wezen logeren bij mn oom en tante in Garderen waar ik ijs geschept heb. Ze hebben namelijk een koffie/theeschenkerij. Je kan daar ook boerengolfen. Was echt heel erg leuk.
Als je mn nieuwe school wilt zien moet je naar www.wartburg.nl gaan. Daar moet je links op locaties klikken, Guido de Bres, activiteiten en niewbouw.
Als je op de site van mn oom en tante wilt kijken: www.boerderijhetmolentje .nl
Tot zover mij verhaal dan.

Groetjes, Jet :P

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #47 Gepost op: 16 augustus 2005, 12:04:07 »

zo jet dan was je erg dicht bij mijn huis garderen ca 5 km
max 10km

niet weggewaait daar in garderen ???
zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 16 augustus 2005, 12:35:09 »

neej,
het waaide wel wat en we zagen van die gele wolken enzo, maar verder hebben we niks gehad.

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 16 augustus 2005, 14:39:04 »

zeg miss geen boeken kaften???
en in engeland dan?

jet je heb tgeluk gehad er is een hele windhoos geweest

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 augustus 2005, 16:12:14 »

ja weet ik. Heb ik in de krant ook gelezen ja, maar bij ons hebben ze écht niks gehad. Weet jij waar dat van mn oom en tante staat, tino???

Ik heb alles voor school al binnen. Mn boeken zijn al gekaft, omdat ik ze met de post meekreeg. Dat is opzich al lekker, want vorig jaar moest ik er van school naar huis mee sjouwen. En die boeken zijn me toch zwaar!!!  
Het 2e wat zo lekker was dat m nschoonzus dr was en die heeft me geholpen, dus ik ben klaar met alles.
Alleen moet ik mn moeder helpe terwijl mn zus van 18 niks anders doet dan op de computer naar volkswagen polo's kijken en lezen!! >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Mn moeder was al kwaad op dr en nu zit ze appels en aardappels te schillen ;D :D ;) ;D :D ;) ;D :D ;) Kan ik weer een poosje niks doen :P :P :P :P :P :P

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 augustus 2005, 17:22:31 »

weet niet hoe je oom en tante heten dus weet ik ook niet waarze wonen in garderen

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 18 augustus 2005, 12:59:10 »

Ze heten van de Brug. Boerderij 't Molentje aan de Apeldoornsestraat geloof ik.

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 19 augustus 2005, 09:50:10 »

Ja, ik heb wel Diddl kaftpapier. De schriften daar van zijn p/st 1,35. Dan maar schriften bij de Hema. 10 voor 3,00. Veel goedkoper, je doet er etiketten van Diddl op en je hebt Diddl-schriften. Je bent veel goedkoper uit en ik vind ze veel leuker dan de originele Diddl-schriften.

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 22 augustus 2005, 10:22:47 »

De boeken van vorig jaar heb ik al ingeleverd. Die leen je van een schoolboekhandel.

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 29 augustus 2005, 19:13:30 »

Heej,
Weer eens een berichtje van mij na een paar drukke dagen.
24+25 augustus waren introductiedagen. Wel leuk maar ontzettend veel lopen. 26 augustus eerste schooldag. Gelijk 1 uur verval. Wel lekker maar ik was nog het 8e uit.
Verder heb ik een rotrooster. Maandag 1 tot 8, dinsdag 2 tot 6, woensdag 6 tot 8(bahbahbahbahbahbahbah), donderdag 2 tot 8 en vrijdag ook 2 tot 8.
Ik moet nu eigenlijk huiswerk gaan maken. Ben vanmiddag toen ik om 5 uur thuis was gelijk het zwembad ingedoken dus begin ik nu. Morgen moet ik toch het 2e beginnen dus kan ik wat later naar bed. Lekker makkelijk toch??????????
Ik stop nu echt hoor.

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #56 Gepost op: 29 augustus 2005, 22:59:22 »

Ook voor mij is school weer begonnen, hard werken alom. Mijn profielwerkstuk/onderzoek naar de privatisering van staatsbedrijven vordert langzaam maar gestaag. Ik krijg van alle kanten hulp en ondersteuning, en anders zou ik ook echt niet weten hoe ik het klaar zou moeten spelen. Ik heb me weer wat op de hals gehaald, maar goed ;)

Vandaag eerste echte schooldag gehad, met maar liefst twee hele lesuren. Morgen begint het weer goed, met ouderwets acht uur les zonder tussenuren. Ik vind het een vreemd idee dat ik na dit jaar ga studeren en heb ongetwijfeld uit pure schrik een afspraak met mijn decaan gemaakt. Ik hink nog wat op een aantal gedachtes, waaronder de meest concrete naar Rotterdam leidt. Ik ben namelijk verliefd geworden op de sfeer op Erasmus: zakelijk, professioneel en no-nonsense, en tegen mijn verwachtingen in ook met een goede dosis humor en zelfspot. Alleen vind ik Rotterdam ongeveer de saaiste studentenstad uit het assortiment, en dat vormt voorlopig nog een bedenking. Anders traject zou naar het buitenland kunnen leiden. Als ik het dan doe, dan wel meteen goed, en dus zou ik in dat geval Economie willen gaan studeren aan de Harvard University. Klein probleempje is het collegegeld, dat ongeveer zo hoog is als mijn vader's jaarsalaris. Een beurs zou uitkomst kunnen bieden, maar ik weet niet hoe dat geregeld is voor buitenlandse studenten... lastig ;)

Goed, tot zover, ik ga slapen om morgen weer fris en fruitig te zijn. welterusten  :)
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 30 augustus 2005, 00:44:13 »

goed ik ook dan maar in een bescheiden vorm

ik ga mijn midden stands diploma halen
3 maanden lang buffelen
mag naar utrecht toe elke dinsdag
van 18:30 tot ca 22:30

en dan nog huiswerk

word zagjes aan hoog tijd
dat ik um haal
ga dan ook gedeeltelijk voor mijn eigen beginnen

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 30 augustus 2005, 15:43:27 »

Heej,
Even een antwoord op je vraag miss, ik zou nog niet weten wat ik na school ga doen.
Rotterdam is mij ook een beetje te druk maar ja, verder is er nergens een goeie school. Gelukkig hoef ik niet te fietsen, want dat is 18 km of meer. Ik ga lekker met de bus. Goede verbinding en een paar meter bij de school vandaan is tram, trein en bus. 
Ga eerst zwemmen, vanavond huiswerk maken en morgen het 6e(ong. half 2) beginnen.

Doeidoei, Jet :P

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #59 Gepost op: 02 september 2005, 22:28:58 »

Ik moet maandag mijn boeken ophalen [eigenlijk moest het vrijdag, maar toen zat ik in Tsjechië] en dinsdag begint mijn school.

Ik ga naar de vierde van het Atheneum.

Na de middelbare school wil ik Dierengeneeskunde studeren, en dat kan alleen in Utrecht.
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7