Ja, als Jim er niet was geweest had Arendsoog een groot probleem gehad. Hadden Ann en Mrs. Stanhope achter de koeien aan gekund.
En wat onze webmaster betreft: hebben ze in Florida dan geen internet, of is bakken op het strand belangrijker dan zijn eigen forum?!
Was inderdaad een flinke klus, ook omdat ik boeken heb gelezen en daarna de aantekeningen ben kwijtgeraakt. Stom stom stom. :b Kon het dus nog een keer. Bij deel 48 vond ik na de 2e keer lezen het briefje achterin. Nog stommer! :b :b Af en toe ook vergeten om op het briefje te zetten om welk boek het ging. (ook heel handig!) En tijdens het lezen vergat ik nog wel eens de aantekeningen te maken. Deel 15 had ik bijvoorbeeld al een hele tijd niet meer gelezen en ik wist niet meer precies hoe het ging; dan ben je dus steeds aan het terugbladeren. Door het hele huis vond ik van die notitiebriefjes met 'dag 1' etc.
Maar ik heb het met heel veel plezier
gedaan en ik hoop dat ik nu toch wel een kans maak in de Marshall-klasse op de fan-clubdag. Ik hou voorlopig mijn andere leuke dingetjes even voor mij ('ontdekkingen'), want het zou zo maar kunnen dat ze in de quiz gevraagd worden. Zou toch lullig zijn voor de maker(s).
Vond het wel heel leuk om te merken dat Bob nog steeds huwbaar is!
Groetjes,
Miss Arendsoog.