Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: 10 jaar Arendsoogforum  (gelezen 4827 keer)

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
10 jaar Arendsoogforum
« Gepost op: 11 juni 2014, 09:26:17 »

't Is een beetje geruisloos voorbijgegaan, maar in januari van dit jaar bestond dit Arendsoogforum 10 jaar. Een mooie mijlpaal, vele berichten werden gewisseld. Er staan er nu ruim 10.000 op maar ik herinner me diverse opschoonacties ;)

Uiteraard dank en een groot compliment aan Arendsoog (alias Daniel) voor het 'in de lucht houden' van dit mooie forum.  [cl] [cl]

Wat mij betreft heeft het forum nog steeds een meerwaarde voor de Arendsoog community, maar wellicht denken anderen daar anders over.

Tijd voor discussie?

Wim ;D

aj

• President
    • Bekijk profiel
Re: 10 jaar Arendsoogforum
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2014, 16:26:02 »

Ik vind ook dat dit forum een meerwaarde heeft. Er staat meer info op dan op de site. En dat het al 10 jaar bestaat!

Time flies when you're having fun :D

Het blijft alleen erg jammer dat er nauwelijks gereageerd wordt. Daardoor heb ik de neiging om af te haken. Zeker nu ik alle boeken besproken heb.

Misschien moet er eens een andere indeling komen. Dat bepaalde opmerkingen/bevindingen bij elkaar gezet worden. Het is nu natuurlijk erg veel en soms rommelig.

Groeten

Anne

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2014, 18:30:42 »

10 jaar al weer, wow! Zo zag het er toen uit: https://web.archive.org/web/20040813145142/http://www.centrale.nl/arendsoog/forum/

Een nieuwe indeling lijkt mij inderdaad geen slecht idee, ik begrijp zelf af en toe mijn eigen indeling van destijds ook niet meer precies. Nadeel is wel dat ik helaas echt te krap bij tijd zit om alle berichten opnieuw in te delen. Wellicht een vrijwilliger die ik tijdelijk tot moderator kan bombarderen, zodat hij/zij de berichten opnieuw kan indelen :)

I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

eagle-eye

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2014, 20:24:49 »

Het forum biedt zeker een meerwaarde, hoewel veel al besproken is na 10 jaar natuurlijk. Er is verschrikkelijk veel om na te lezen, zeker voor nieuwkomers/mensen die Arendsoog gaan (her)lezen
Het forum geeft ook iedereen de mogelijkheid zijn/haar inzichten te delen en op- en aanmerkingen te maken. Dat blijft belangrijk, volgens mij raak je nooit helemaal uitgediscussieerd ;)

En zolang er eens in de zoveel tijd ook nog eens nieuwe (actieve) leden bij komen is en blijft het leuk  :)

m vr gr,

eagle-eye
The Eagle

He clasps the crag with crooked hands;
Close to the sun in lonely lands,
Ringed with the azure world, he stands.

The wrinkled sea beneath him crawls;
He watches from his mountain walls,
And like a thunderbolt he falls.

Lord Alfred Tennyson

tuinman

• President