Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: yurls  (gelezen 4507 keer)

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
yurls
« Gepost op: 05 maart 2014, 08:28:43 »

Eens in de zoveel tijd komt mijn zoon thuis van school met een stapel papier van wat hij zoal gedaan heeft op school. Niet erg motiverend om dat door te kijken op die manier. Maar goed, vanmorgen lag er weer zo'n stapel. En ineens zag ik twee boekjes: yurls olympische spelen en winter. Max is inmiddels echt fan van Arendsoog aan het worden, dus ik liet hem op de achterkant zien wie die boekjes gemaakt heeft. Hij was helemaal blij  ;D

aj

• President
    • Bekijk profiel
Re: yurls
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2014, 12:49:31 »

Ik heb ook al eens gebruik gemaakt van Jack zijn boekjes. Dit jaar die van Sinterklaas.

Ach, die stapel blaadjes..Ik geef ze ook geregeld mee. En ik doet het ook niet in een mapje, want dat kost geld en dat hebben we niet... :(  Ik ga er vanuit dat het toch allemaal in de papierbak verdwijnt. ;D

Groeten

Anne

jack nowee

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 05 maart 2014, 22:34:38 »

Eens in de zoveel tijd komt mijn zoon thuis van school met een stapel papier van wat hij zoal gedaan heeft op school. Niet erg motiverend om dat door te kijken op die manier. Maar goed, vanmorgen lag er weer zo'n stapel. En ineens zag ik twee boekjes: yurls olympische spelen en winter. Max is inmiddels echt fan van Arendsoog aan het worden, dus ik liet hem op de achterkant zien wie die boekjes gemaakt heeft. Hij was helemaal blij  ;D

Ja, ik heb al heel veel werkboekjes voor Yurls gemaakt!  ;D
De laatste is een nieuwe voor Koningsdag en een ei-boekje voor Pasen.

Je kunt ze allemaal hier vinden: http://werkboekjes.yurls.net/nl/page/

Jack  :-O

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 maart 2014, 23:06:59 »

Ik heb ook al eens gebruik gemaakt van Jack zijn boekjes. Dit jaar die van Sinterklaas.

Ach, die stapel blaadjes..Ik geef ze ook geregeld mee. En ik doet het ook niet in een mapje, want dat kost geld en dat hebben we niet... :(  Ik ga er vanuit dat het toch allemaal in de papierbak verdwijnt. ;D

Snap ik. Het hoeft ook zeker niet in een mapje, maar in één keer zo'n grote stapel, dat is niet echt leuk. Maar waarschijnlijk zou ik het zelf ook zo doen, af en toe de tafeltjes leeg laten maken.

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 maart 2014, 23:09:55 »

Ja, ik heb al heel veel werkboekjes voor Yurls gemaakt!  ;D
De laatste is een nieuwe voor Koningsdag en een ei-boekje voor Pasen.

Je kunt ze allemaal hier vinden: http://werkboekjes.yurls.net/nl/page/

Jack  :-O

Die zullen ze dan ook wel gebruiken, met Pasen en Koningsdag voor de deur.  Je doet het niet voor niks! Dat blijkt maar weer.
Pagina's: [1]