Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Lightfeet  (gelezen 7922 keer)

Theodoor

• Sheriff
  • Dit forum is het helemaal !
    • Bekijk profiel
Lightfeet
« Gepost op: 05 februari 2007, 22:36:57 »

Is het eigenlijk ooit beschreven hoe Bob aan Lightfeet is gekomen? Wat is de fokgeschiedenis van Lightfeet? Hij wordt aangeduid met volbloed, wat meestal op de Engelse volbloed slaat, maar verder...

Krummeltje

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Lightfeet
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2007, 11:59:59 »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Uberhaupt het feit dat het zo'n supersnel paard is, en dat ie dat door de jaren heen blijft... ik kan me niet meer herinneren of Arendsoog 'm in deel 1 ook al heeft, eigenlijk?

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2007, 19:38:26 »

Mijn deel 1 zit nog steeds in de verhuisdozen. Maar heeft Arendsoog Lightfeet niet van de indianen?

Wim

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2013, 12:44:55 »

Het staat in ieder geval niet in deel 1.

Volgens mij staat in geen enkel boek van de serie hoe Arendsoog aan Lightfeet komt en hoe hij hem getraind heeft.

Net zo goed als er nergens wordt vermeld hoe Arendsoog en Witte Veder elkaar ontmoet hebben. In deel 1 wordt vermeld dat dankzij de hulp van Indianen Arendsoog aan inlichtingen over de slechteriken komt. Maar nergens wordt vermeld of hij op die manier Witte Veder heeft ontmoet. Er is slechts een vermoeden. ;)

Maar bij 'vraag het aan de leden' is er ook een onderwerp 'lightfeet' en dat is een discussie over wat voor een soort paard Lightfeet zou kunnen zijn.

Groeten

Anne
« Laatst bewerkt op: 01 januari 2013, 12:49:21 door aj »
Pagina's: [1]