Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Vakantie 2012  (gelezen 4901 keer)

Paul

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • De nieuwe Bigglesboeken
Vakantie 2012
« Gepost op: 10 juli 2012, 11:39:08 »

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie vakantieplannen voor dit jaar? Van Jack weet ik dat hij nu bezig is met een rondreis door 'La bella Italia,' en zelf ben ik van plan om eind augustus voor een paar weken naar Londen te gaan voor de Paralympics. Dichterbij komen die voorlopig niet meer en nu ken ik nog een aantal actieve sporters. Als ik het dan kan combineren met een 'Ontdek je plekje, Biggles' zou het helemaal mooi zijn.

Tot die tijd wat dagtochtjes, 5 augustus Deventer Boekenmarkt, en 3 augustus Den Haag. Als iemand tijd en zin heeft om 3 augustus wat af te spreken - in de KB - laat het me dan vooral weten. Jack en iemand van de International Biggles Association zijn er dan ook bij.  Ik ga hier niet het hele verhaal ophangen van de plannen die ik op 3 augustus wil bespreken, maar mochten jullie nieuwsgierig zijn, mail me dan even.

Wat zijn jullie vakantieplannen?

Groeten,

Paul

Chocks away!

aj

• President
    • Bekijk profiel
Re: Vakantie 2012
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2012, 11:54:58 »

Hoi Paul,

Ben je ook actief tijdens de paralympics (niet perse sportend) of ga je alleen naar de wedstrijden kijken?

Wij gaan twee weken naar Groot Brittanniƫ, niet voor de Olympische Spelen hoor. We gaan een week naar Wales en een week naar Kent. Daar hebben we huisjes gehuurd. Ik denk niet dat we naar Londen gaan. Daar zijn we al vaker geweest. We willen nu eens iets anders van Engeland zien.

In de andere weken ben ik toch bezig voor en met mijn werk. We hebben een nieuw schoolgebouw (de aller energiezuinigste school van Nederland, geloof ik) en alles is verhuisd, maar nu moet ik de dozen gaan uitpakken en mijn gloednieuwe lokaal inrichten. En ik ben toch ook bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar. Echt, wij juffen zitten heus niet zes weken met een boek in de zon, te wachten tot we weer moeten beginnen...  ;D

groeten

Anne

Paul

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2012, 14:33:57 »

Hoi Anne,

Dat onderwijzers geen zes of zeven weken vakantie hebben, weet ik uit ervaringen van familieleden. Wat de Paralympics. Als ik ga, ga ik sowieso als supporter. Maar ik moet het nog even aankijken. Ik zit nu sinds vrijdag thuis met een wondroosinfectie. Gaat weer de goede kant en het is niet meer op maar mijn linkerenkel kan nog wel een week of drie dik blijven. Tot die enkel weer normaal is, wil ik niet meer dan dagtochtjes inplannen. Als mijn enkel zich naar verwachting blijft ontwikkelen, komt mijn planning voor de Paralympics dus niet in gevaar en ga ik er waarschijnlijk naartoe. En dat zou een mooi moment kunnen zijn om mijn blog weer uit het zomerreces te halen.

Fijne vakantie in G.B.

Groetjes,

Paul
Chocks away!

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2012, 17:20:04 »

Ik ben van plan om CuraƧao weer eens onveilig te gaan maken.

Wim ;D

Paul

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2012, 17:31:13 »

Nice, zie verder pm.
Chocks away!

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2012, 09:18:27 »

deze jongeman gaat niet op vakantie hoogstens een dagje weg

heb ca 5 tot 6 markten in de week

wil een nieuwe tv kopen zo'n hele grote

met surround systeem kosten ca 2500 ofzo pff

als nu de zomer en de mensen wat meer mee werken zodat de omzet omhoog kan zal fijn wezen

@ paul 3augustus ik zeg jeugdhelden??
zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord
Pagina's: [1]