Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Arendsoog op Twitter  (gelezen 9271 keer)

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
Arendsoog op Twitter
« Gepost op: 01 september 2011, 10:00:59 »

Heb net voor de grap even Arendsoog op Twitter ingevoerd en er kwamen de volgende dingen voorbij:

Een conversatie:

@WimStamWilnis "mij zijn erg dankbaar" zou #WitteVeder gezegd hebben.

@Krijno oeh, dat is lang geleden #arendsoog #witteveder, maar weet je zeker dat je niet #klukkluk citeerde? :D

@WimStamWilnis #klukkluk speelde zich af in mijn tv-loze tijdperk,heb ik dus gemist. Daarom boeken van P. en N. Nowee wel drie keer gelezen

Moeten we niet wat pro-actief gaan uitnodigen?

Het adres @Arendsoog is overigens helaas al weg; hadden we eigenlijk moeten claimen :(

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
Re: Arendsoog op Twitter
« Reactie #1 Gepost op: 01 september 2011, 11:16:55 »

[cl] [y] [cl] [y] [cl] [y] [cl]

Don Esteban (c)

ps. wel een interessante post, nietwaar
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #2 Gepost op: 01 september 2011, 12:13:05 »

En Bob Stanhope zit nu ook op facebook ;)  :-[

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 september 2011, 12:36:25 »

Moeten we niet wat pro-actief gaan uitnodigen?

Zo, daar ben ik weer met mijn kritiek!

Pro-actief uitnodigen voor wat? Bezoeken/bekijken van de site en het forum? Dat gebeurt in ieder geval goed.

Er moet eens nagedacht worden hoe je mensen actief aan het reageren krijgt.

groeten

Anne

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #4 Gepost op: 05 september 2011, 14:19:28 »

Ik begrijp nog steeds de obsessie met zoveel mogelijk reacties krijgen niet zo; logischerwijs is het aantal berichten geen doel opzich maar alleen een middel om leuke en nuttige discussies te ontlokken?

Als mensen dan op bepaalde onderwerpen weinig zinnigs te melden hebben dan lijkt het me geen probleem dat ze niet reageren. De kans dat er iemand is die wél iets te zeggen heeft over een bepaald onderwerp is echter groter naarmate er meer mensen op het forum zitten. Pro-actief uitnodigen van fans lijkt me dan geen slecht idee.
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #5 Gepost op: 05 september 2011, 14:33:59 »

Ik denk wel dat als het forum actief lijkt (dus dagelijks een nieuw berichtje), dat mensen dan eerder geneigd zijn om iets te posten. Anders willen ze misschien wel, maar ik denk dat er bij nieuwe mensen snel een idee ontstaat van 'dit forum is niet actief, laat maar', als er niets vet gedrukt staat (i.e. vandaag of gisteren). Dat is zonde, want het zijn misschien wel hele leuke mensen, met interessante ideeën.

Paul

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • De nieuwe Bigglesboeken
« Reactie #6 Gepost op: 05 september 2011, 15:23:55 »

Een forum lijkt mij inderdaad actiever als er regelmatig in gepost wordt en dan denk ik dat je eerder nieuwe leden aantrekt. Wat dat betreft kan het (Nederlandstalige) Biggles forum nog wat leren van dit forum. Al moet ik toegeven dat het Engelstalige Biggles forum wel wat actiever is. Maar gelukkig zag ik net dat er gisteren weer iets nieuws was gepost op het I.B.A. forum dus ik heb nog hoop. En ik probeer het ook uit op Twitter (@Biggles_IBA). Soms kom je via Twitter of Google Alerts leuke dingen tegen.

Over Arendsoog kwam ik er laatst achter dat de handelseditie van het proefschrift van Karen Ghonem-Woets over Zwijssen en Malmberg met daarin het hoofdstuk over Arendsoog dat ook op Jacks cd staat, eindelijk was verschenen.

Paul

Chocks away!

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 september 2011, 23:27:08 »

Ha, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit!

Anne

Don Esteban

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 september 2011, 23:39:49 »

Maar natuurlijk, kwaliteit gaat boven kwantiteit.

Maar bij de hoeveelheid vrienden welke hier geregeld kwalitatieve hoogstaande reactie's plaatsen, daar gaat kwantiteit boven kwaliteit omdat als bij een evenredig deel van de grotere hoeveelheid vrienden die plaatsen, kwalitatieve reactie's plaatsten, er dan dus er meer hoogstaande reactie's zijn.
Dwz hoe meer vrienden welke (kwalitatief) plaatsen, hoe meer kwalitatieve plaatsingen .

Op deze manier geredeneerd, is kwantiteit een opmaat naar kwantitatief meer kwaliteit.

En dat willen we!!!!

Don Esteban (c)

ps, volgens mij klopt de manier hoe ik het neergezet heb. Echter, de strekking is belangrijker dan de eventuele foutjes.
« Laatst bewerkt op: 05 september 2011, 23:47:37 door Don Esteban »

DIT BEWIJST:

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #9 Gepost op: 06 september 2011, 11:33:28 »

Natuurlijk moeten het kwalitatief interessante posts zijn op de algemene boards, maar er is ook het Onzin forum, waar je mensen kan laten zien hoe gezellig het forum is. Zolang mensen maar niet het idee krijgen dat we een te exclusief clubje zijn.

Paul

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • De nieuwe Bigglesboeken
« Reactie #10 Gepost op: 06 september 2011, 11:46:01 »

Die kwalitatief interessante posts die lukken jou in ieder geval heel aardig, Marthe. Misschien dat ik zelf daar ook nog eens een poging in ga wagen, maar er ligt steeds weer een deadline voor een vertaling op de loer, of een dik boek dat terug moet naar de bibliotheek...

Paul
Chocks away!

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 september 2011, 20:26:43 »

Misschien nog geen exclusief clubje, maar zeker een clubje.

En als er wat afwijkends gedaan wordt,  wordt je  op de vingers getikt (kijk maar hoe er op Huub gereageerd wordt. Hij probeert zijn boeken te verkopen en al zijn ze dan niet zo uniek als hij beweert, kan daar vriendelijker op gereageerd worden. Misschien was het voor hem wel helemaal niet duidelijk waar hij zijn 'advertentie' wel moest plaatsen. Dit forum heeft heel veel onderwerpen)

groeten

Anne

Don Esteban

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 september 2011, 20:40:53 »

Misschien nog geen exclusief clubje, maar zeker een clubje.

En als er wat afwijkends gedaan wordt,  wordt je  op de vingers getikt (kijk maar hoe er op Huub gereageerd wordt. Hij probeert zijn boeken te verkopen en al zijn ze dan niet zo uniek als hij beweert, kan daar vriendelijker op gereageerd worden. Misschien was het voor hem wel helemaal niet duidelijk waar hij zijn 'advertentie' wel moest plaatsen. Dit forum heeft heel veel onderwerpen)

groeten

Anne

Hoi Anne, ik ben met je eens dat als er iets afwijkend gebeurt, wij daar scherp op zijn.
Alle fora, dus deze ook, hebben regels.
Wat de reactie op het woordje uniek, daar ben ik het met je eens, lijkt een beetje op muggenziften.
Huub heeft zich aangemeld, advertentie geplaatst  en afgemeld. Is daarna (nog) niet terug gekomen om verder te discussiëren.
Huub heeft zijn boekenadvertentie ook geplaatst op de plaats waar hij hoort.
Dus zoals ik al poste, van mij mag hij weg. Ik ben bang voor een presedentwerking.

Don Esteban (c)

DIT BEWIJST:

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #13 Gepost op: 07 september 2011, 08:21:30 »

Is het teveel gevraagd om even het forum door te kijken voordat je je eerste bericht plaatst? Dan zal de conclusie al snel zijn dat advertenties eigenlijk thuishoren op de hoofdsite, en als het echt moet in het onzin forum. Als iemand daar onzeker over is kan hij ook altijd die vraag stellen. Zo werkt elk forum, gewoon omdat het anders voor iedereen onoverzichtelijk wordt. En elk forum is inderdaad een clubje, ik zie niet zo goed waarom dat een probleem is. Iedereen mag bij ons clubje ;)
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 september 2011, 10:36:42 »

... (Laat langdurige stilte vallen ... )

Hier moet ik toch even voor gaan zitten Anko.... 8) Maar ik denk dat ik je volg: als de groep gemotiveerde deelnemers groter is, zal ook de hoeveelheid kwalitatief goede/interessante/relevante berichten groter worden. Ook al is dat dan niet een doel op zichzelf, 't maakt een forum wel aantrekkelijker voor nieuwe bezoekers. Ik vind dat je 't maar weer mooi gezegd hebt, daar zullen we komende zaterdag op toasten!

Wim ;D
Pagina's: [1] 2