Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3

Auteur Topic: maak het forum weer wakker!  (gelezen 13961 keer)

aj

• President
    • Bekijk profiel
maak het forum weer wakker!
« Gepost op: 14 maart 2011, 18:37:14 »

Een oproep voor nieuwe leden (maar oude leden mogen zich zeker ook aangesproken voelen),

Dit forum is ontzettend ingedut. Naar mijn mening omdat alles al zo'n beetje besproken en uitgezocht is, maar er moet toch een manier zijn om hier weer leuke discussies te voeren.

Misschien is het een idee om eigen Arendsoogverhalen op dit forum te zetten en dat we daar, alleen maar positief :), over kunnen discussiŽren. Er komen geen nieuwe boeken meer, dus kunnen we die zelf verzinnen (als het maar niet echt gepubliceerd wordt).

Ik ben benieuwd!

groeten

Anne

aj

• President
    • Bekijk profiel
Re: maak het forum weer wakker!
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2011, 18:27:15 »

I've tried and failed.

35x gelezen, 178 leden en niemand die reageert. Zelfs niet om te melden dat het een stom idee is. Want dat kan natuurlijk ook.

Ik heb behoorlijk genoeg van dit forum.

Hoe kun je je zelf afmelden als lid?

Anne

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2011, 21:04:58 »

I've tried and failed.

35x gelezen, 178 leden en niemand die reageert. Zelfs niet om te melden dat het een stom idee is. Want dat kan natuurlijk ook.

Tja Anne,

Activiteit op het forum is aldoor een golfbeweging. Soms is er meer activiteit, soms minder. Maar 't is natuurlijk een feit dat discussies vooral leuk worden als er wat meer mensen actief deelnemen. Ik reageer eigenlijk altijd wel op concrete vragen en ideen, maar zomaar even wat nieuws verzinnen kan ik zo ook niet.

En verder is het een gegeven dat er niet heel veel mensen zijn die heel actief met Arendsoog bezig zijn. Op een paar uitzonderingen na lijkt het toch iets uit een andere generatie te zijn.

En afmelden? Dat zou ik niet zo gauw doen, maar volgens mij kan je je profiel verwijderen.

Wim ;D

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2011, 22:19:23 »

Er zijn ook wel pogingen gedaan om hoofdstukjes Arendsoog te schrijven, maar het is helaas moeilijk. Wat niet wil zeggen dat er geen interessante onderwerpen meer zijn, hooguit dat ze minder gemakkelijk te vinden zijn.
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

jack nowee

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2011, 18:41:19 »

I've tried and failed.

Anne

Geduld!!
Arendsoog en Witte Veder konden heel lang wachten als het nodig was.
Nu al opgeven? Nee toch?
Ook ik weet even geen onderwerpen. Meestal doe ik ook niet zo mee aan de discussies.
Ik spaar Arendsoog en wordt actief een jaar voor het volgende lustrum  ;D

Maar ik lig nu in het ziekenhuis en ga vanavond naar huis. Ik zal eens denken over een leuk topic!

Jack :-O

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2011, 19:38:18 »

Ik spaar Arendsoog en wordt actief een jaar voor het volgende lustrum  ;D

Dat is dan misschien ook wel de golfbeweging waarover ik het had... Maar dat is een wel erg trage golf en als je de forumstatistieken bekijkt is het ook nog niet zo erg.

We hebben in het verleden wel enorm actieve leden gehad die weet ik niet waarover discussieerden. Ik doe vooral mee aan het forum voor discussie over Arendsoog en alles wat daarmee te maken heeft. En dan is het inderdaad wel eens wat dunner met de onderwerpen. Zeker als je die met z'n tweeen of drieen moet vullen ben ze zo uitgepraat.

Maar ik lig nu in het ziekenhuis en ga vanavond naar huis. Ik zal eens denken over een leuk topic!

Toch niet heel ernstig hoop ik, Jack?

Wim

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2011, 20:02:39 »

Dat is dan misschien ook wel de golfbeweging waarover ik het had... Maar dat is een wel erg trage golf en als je de forumstatistieken bekijkt is het ook nog niet zo erg.

We hebben in het verleden wel enorm actieve leden gehad die weet ik niet waarover discussieerden. Ik doe vooral mee aan het forum voor discussie over Arendsoog en alles wat daarmee te maken heeft. En dan is het inderdaad wel eens wat dunner met de onderwerpen. Zeker als je die met z'n tweeen of drieen moet vullen ben ze zo uitgepraat.

Toch niet heel ernstig hoop ik, Jack?

Wim
en daarbij blijft een beetje praten over het actief maken van het forum ook gezellig.

The Rover

• Sheriff
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 maart 2011, 01:10:04 »

Iemand wil een discussie!!

Dan deze maar.

Wat vind je van kopie stofhoezen? ? ?

Af en toe worden er Arendsogen aangeboden met kopie stofhoezen.

Zou je die willen hebben of toch maar wachten tot er een originele aangeboden wordt.

Volgens mij staat er nog niks in deze forum hierover of ik moet me vergissen.

Bye,
The Rover

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 maart 2011, 15:53:49 »

Dan deze maar.

Zou je die willen hebben of toch maar wachten tot er een originele aangeboden wordt.

Bye,
The Rover

Ik zou zeker wachten totdat het origineel uitkwam

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 24 maart 2011, 18:52:30 »

Dan moet het wel een heel mooie kopie zijn, zo mooi dat je 'm niet van de echte kan onderscheiden... 8)

En dat is bepaald niet eenvoudig: de echte stofomslagen hebben een hoogglans buitenkant en een normaal papieren binnenkant.

Wim ;D

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #10 Gepost op: 24 maart 2011, 23:24:10 »

ze noemenze ook wel repro omslagen de originele zijn mooier
persoonlijk vind ik het niks

zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord

jack nowee

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 24 maart 2011, 23:27:05 »

Dan deze maar.

Bye,
The Rover

Ik zou geen kopie stofhoezen willen hebben. Bovendien: Er zijn zat boeken in omloop met mooie stofhoezen.
Wil je een kopie stofhoes maken, dan heb je 2 A3 kopiŽn nodig om het goed te doen. Ik heb enkele Bob Eversboeken met kopie stofhoes.
Als je de kosten van die kopiŽn erbij optelt, verdien je wel heel weinig aan je boek.

Jack  :-O

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 27 maart 2011, 22:15:53 »

hmm,

Grappig, ironisch, veelzeggend dat er wel gereageerd wordt als je negatief bent......

Anne

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 29 maart 2011, 20:27:40 »

Grappig, ironisch, veelzeggend dat er wel gereageerd wordt als je negatief bent......

Tja, Anne, we vinden het allemaal wel gezellig als het een beetje druk op het forum is, maar dan moet je natuurlijk niet in je eentje staan ::)

Wel is het zo dat een aantal mensen in de aanloop naar de fandag van vorig jaar heel veel tijd in Arendsoog en alles wat daarmee te maken heeft, heeft gestoken. Dan is het op zich ook niet zo vreemd dat de activiteit een beetje inzakt nadien. Al hoop je wel dat zo'n fandag wat nieuwe leden aantrekt die ook een beetje mee gaan doen.

Wim ;D

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 29 maart 2011, 21:06:47 »

Interessant om te onderzoeken zou zijn waarom nieuwe leden niks op dit forum doen. Er zijn aardig wat nieuwe leden bijgekomen, maar daar merk je niks van.

Worden ze alleen lid om hun eigen website stiekem (en soms zelfs openlijk) te promoten? Of om hun boeken te verkopen?

Anne
Pagina's: [1] 2 3