Wanneer ik dit lees, en dan heb ik het over die bewuste recensie die je aanhaalt, dan rijzen mijn haren ten berge.
Vergeten die PUMMELS dan niet dat die boeken geschreven werden voor kinderen van 8 tot 12 jaar?
Maar goed, ieder zijn job!
Voor zulke mensen zijn waarschijnlijk alleen hoogstaande literaire werken goed genoeg?!
Ja, ik maak me er toch boos om. Waarom mogen kinderen niet zelf uitmaken of ze een boek goed vinden of niet?
Eigenlijk zou ik eens graag in discussie gaan met zulke kerels. Wij, grote fans van Arendsoog, zijn toch opgegroeid tot normale mensen die overal normaal functioneren. Wat is er dan zo verkeerd aan een Arendsoogboek?
Feit is dat heel veel mensen met een belangrijke job ( arts, ingenieur, onderwijzers, enz . . . ) veelal hogere studies met succes hebben beëindigd, ook al hebben ze heel wat Arendsoogboeken gelezen.
En wie is er perfect op deze wereld?! Niemand en dus zeker ook geen Shakespear.
Sorry Miss Arendsoog, ik wil helemaal geen afbreuk doen aan de schrijfkunst van deze man, maar waardering mag ook nog voor eenvoudige dingen opgebracht worden.
Als iemand vindt dat ik nogal hevig tekeer ga om deze Arendsoogboeken te verdedigen, dan geef ik die nog gelijk ook en dan voel ik me eens zo lekker.
Voila, het is van mijn hart!
Groetjes van een strijdlustige Little Eagle
ps.die recensent zal zeker niet op bezoek komen op dit forum?