Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Herdrukken  (gelezen 4382 keer)

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
Herdrukken
« Gepost op: 05 december 2009, 11:57:46 »

Hallo,

Ik heb 2 Boeken van arendsoog en nu blijken dat herdrukken te zijn van de company of books. Nu ben ik daar erg blij mee want als je de orginele op marktplaats koopt heb je altijd kans dat het boeken zijn in waardelose staat en ze er wel bij zetten dat ze in prima staat zijn, daar heb ik zo'n hekel aan. Maar nu heb ik de vraagkan iemand alle herdrukken van de company of books voor me op een rijtje zetten ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden.

M.v.g Jordy Esschendal

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Herdrukken
« Reactie #1 Gepost op: 05 december 2009, 12:08:42 »

Hallo Jordy,

Er zijn inmiddels een stuk of 12 Arendsoogboeken in herdruk genomen door Company of Books.

Veel informatie over verschillende uitgaven kan je vinden in de drukgeschiedenissen die je ook op dit forum kan vinden.

Voor vragen over het kopen van Arendsoogboeken kan je op forum naar dit topic kijken:

http://www.arendsoog.info/forum/index.php?topic=558.0

Forumlid Tuinman (Tino) handelt in o.a. Arendsoogboeken. Als je bij hem om nette Arendsoogboeken vraagt kan je ervan op aan dat ze ook netjes zijn.

Bij het kopen op marktplaats kan het soms wel tegenvallen, al heb ik dat zelf nog maar zelden meegemaakt.  Als ik wat koop doe ik dat trouwens wel meestal via een kavel waar een foto bij staat, dan heb je een aardige indruk.

Succes!

Wim ;D

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
Re: Herdrukken
« Reactie #2 Gepost op: 05 december 2009, 12:13:48 »

Hallo Jordy,

Er zijn inmiddels een stuk of 12 Arendsoogboeken in herdruk genomen door Company of Books.

Veel informatie over verschillende uitgaven kan je vinden in de drukgeschiedenissen die je ook op dit forum kan vinden.

Voor vragen over het kopen van Arendsoogboeken kan je op forum naar dit topic kijken:

http://www.arendsoog.info/forum/index.php?topic=558.0

Forumlid Tuinman (Tino) handelt in o.a. Arendsoogboeken. Als je bij hem om nette Arendsoogboeken vraagt kan je ervan op aan dat ze ook netjes zijn.

Bij het kopen op marktplaats kan het soms wel tegenvallen, al heb ik dat zelf nog maar zelden meegemaakt.  Als ik wat koop doe ik dat trouwens wel meestal via een kavel waar een foto bij staat, dan heb je een aardige indruk.

Succes!

Wim ;D
Bedankt wim weer heb je me geholpen
Pagina's: [1]