Hoi Oene,
Een paar jaar geleden heb ik via Huuto de twee finse Arendsogen gekocht, maar ik geef toe, je hebt er wat geduld voor nodig. Als je ergens op klikt, krijg je meestal in de adres balk tussen de gekke cijfertjes enzo, in het engels wat er aan de hand is. Als je in het linkermenu op "Oma Sivu" klikt, kom je op een inlog scherm. In de eerste regel staat dan Rekisteröidy tästä!, waar je op kan klikken. Dat brengt je naar het registratie scherm. Vink dan 'Olen yksityiskäyttäjä' aan, dat je een privé gebruiker bent. Je krijgt dan een registratiescherm, waar je je doopceel mag invullen. Deze woorden zou een vertaalmachine moeten kunnen vinden. Kijk anders op:
http://www.stars21.com/translator/finnish_to_english.html. Ze gebruiken de google translator. Je hebt wel mazzel hiermee, want toen ik het deed, bestonden die nog niet.
Anyway, als je dat gedaan hebt, kan je bieden op de items, maar als ik jou was, zou ik eerst even een mailtje naar de verkoper sturen met vragen over verzenden, betalen etc. Ik heb mijn boeken gekocht toen het idd nog een soort Marktplaats was, maar het is nu meer ebay, dus hopelijk kan je met creditcard betalen. Ik heb toen iets van tien euro in een verjaardagskaart opgestuurd, met als filosofie dat het heel leuk zou zijn als het zou lukken, maar anders pech gehad. Twee weken later had ik mijn boeken.
Veel succes en laat het weten als het gelukt is!
Groetjes,
Miss Arendsoog.