Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Arendsoog-encyclopedie: Alfabetisch overzicht  (gelezen 15083 keer)

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
Arendsoog-encyclopedie: Alfabetisch overzicht
« Gepost op: 02 juni 2008, 23:01:30 »

Hallo allemaal,

Hierbij een alfabetisch overzicht van alle namen in de Arendsoogboeken.
Volledig t/m deel 33.2.

Gr. Jurgen
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2008, 13:00:31 door Jurgen Rinkel »
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Arendsoog-encyclopedie: Totaaloverzicht
« Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2008, 20:52:30 »

Ziet er prima uit, Jurgen [cl].

Ik denk wel dat je, wanneer je bij deel 63 bent, je een flink boekwerk volgeschreven hebt ;D

Wim ;D

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2008, 10:42:48 »

In het openingsbericht is het totaaloverzicht aangevuld tot deel 10.

Ik heb geprobeerd iedere naam van een korte maar wel zo volledig mogelijke beschrijving te voorzien. Als iemand denkt dat ik iets vergeten heb, meld het gerust.

Gr. Jurgen
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2008, 18:45:06 »

Na een kleine vertraging staat het bijgewerkte totaaloverzicht nu in het openingsbericht.
Dit is dus aangevuld t/m deel 18.

Gr. Jurgen

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2008, 13:18:09 »

De derde revisie is in het openingsbericht geplaatst, aangevuld met de delen 18.1 t/m 28.

Gr. Jurgen

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #5 Gepost op: 24 augustus 2008, 12:47:13 »

De vierde revisie staat in het openingsbericht.

Volledig bijgewerkt tot deel 33.2.

Gr. Jurgen

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
Re: Arendsoog-encyclopedie: Alfabetisch overzicht
« Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2008, 16:20:04 »

Hallo allemaal,

Nadat ik gisteravond hoorde dat niet iedereen precies snapt waar ik mee bezig ben, bedacht ik dat de naam 'Totaaloverzicht' tot verwarring kan leiden. Dat zou immers kunnen betekenen dat het een overzicht is waar alles instaat, en dat is het niet. Het is slechts een overzicht met daarin alle namen uit de boeken, alfabetisch geordend.

Er zijn dus twee lijsten:

1. Een lijst waarin alle namen alfabetisch geordend zijn. Deze is te vinden in het openingsbericht van dit topic of klik op deze link. Nu is dit nog één bestand, maar gezien de grootte sluit ik niet uit dat ik het de volgende keer in twee delen splits.

2. Een lijst waarin alle namen per deel geordend zijn. Dit is verspreid over (tot nu toe) vier bestanden. De reden hiervoor was eerst de bestandslimiet, maar nu ik pdf-documenten gebruik is het alleen nog maar omdat ik het leuk vind af en toe een update te plaatsen.  De lijsten staan op in het Eerlijk delen-forum maar je kunt ook op deze links klikken:

Deel 1 t/m 10
Deel 10.1 t/m 18
Deel 18.1 t/m 28
Deel 29 t/m 33.2

De volgende drie lijsten: 34 t/m 40, 41 t/m 51 en 52 t/m 63 komen hier nog bij.

Voor beide lijsten geldt dat ze bijgewerkt zijn t/m deel 32.2 (het verhaal 'Onschuldig verdacht').

Voor diegenen die zich afvragen of ze het moeten uitprinten of niet: niet doen, want er kan nog veel veranderen en dan heb je honderd pagina's voor niets uitgeprint (of je moet het op andermans kosten kunnen doen, dan is het nog wel interessant ;D)

Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.

Gr. Jurgen
Pagina's: [1]