Hallo allemaal,
Nadat ik gisteravond hoorde dat niet iedereen precies snapt waar ik mee bezig ben, bedacht ik dat de naam 'Totaaloverzicht' tot verwarring kan leiden. Dat zou immers kunnen betekenen dat het een overzicht is waar alles instaat, en dat is het niet. Het is slechts een overzicht met daarin alle namen uit de boeken, alfabetisch geordend.
Er zijn dus twee lijsten:
1. Een lijst waarin alle namen
alfabetisch geordend zijn. Deze is te vinden in het openingsbericht van dit topic of klik op
deze link. Nu is dit nog één bestand, maar gezien de grootte sluit ik niet uit dat ik het de volgende keer in twee delen splits.
2. Een lijst waarin alle namen
per deel geordend zijn. Dit is verspreid over (tot nu toe) vier bestanden. De reden hiervoor was eerst de bestandslimiet, maar nu ik pdf-documenten gebruik is het alleen nog maar omdat ik het leuk vind af en toe een update te plaatsen. De lijsten staan op in het Eerlijk delen-forum maar je kunt ook op deze links klikken:
Deel 1 t/m 10
Deel 10.1 t/m 18
Deel 18.1 t/m 28
Deel 29 t/m 33.2De volgende drie lijsten: 34 t/m 40, 41 t/m 51 en 52 t/m 63 komen hier nog bij.
Voor beide lijsten geldt dat ze bijgewerkt zijn t/m deel 32.2 (het verhaal 'Onschuldig verdacht').
Voor diegenen die zich afvragen of ze het moeten uitprinten of niet: niet doen, want er kan nog veel veranderen en dan heb je honderd pagina's voor niets uitgeprint (of je moet het op andermans kosten kunnen doen, dan is het nog wel interessant
)
Ik hoop dat het nu voor iedereen duidelijk is.
Gr. Jurgen