In het openingsbericht is de bijlage nu revisie 1.
Aangevuld zijn de gegevens van de 8e druk (Zuma) en 21-2 (Bieb). Nieuw is ook de afbeelding van het oude type voorkant. Ook hier maakt Malmberg het ons niet gemakkelijk!
Er is een oud en een nieuw type voorkant, in de update van het overzicht staan ze naast elkaar. (links duiden we aan als 'oud', rechts als 'nieuw'). Daarnaast is de rug afgebeeld. En ook deze rug blijkt in een oude en een nieuwe versie te bestaan. Afgebeeld is de 'oude' versie. Het betreft hier de cowboy, de schuine kleurbaan en een nummer.
Later in de serie komen we ook nog een nieuw type linnen rug tegen. Ook hier staat het nummer op, echter is de cowboy vervangen door een arend en is de kleurbaan niet schuin maar recht.
Kijken we naar de combinaties 'rug' - 'voorkant' dan zijn in elk geval bekend de combinaties 'oud' - 'oud' en 'oud' - 'nieuw' (dat is o.a. het geval bij dit deel, de foto van de linnen rug heb ik genomen van mijn exemplaar met de 'nieuwe' voorkant).
Nu nog de combinatie 'nieuw' - 'oud'. Daarvan is het vooralsnog de vraag of-ie bestaat, maar als er iemand is die 'm heeft dan horen we dat uiteraard graag
Naast de algemene vraag om te helpen de lege regels in te vullen op dit overzicht nog een paar specifieke vragen:
@Jack: volgens de lijst heb jij een 15e druk met 'oude' voorkant. Ik heb zelf een 15e druk, maar die heeft een 'nieuwe' voorkant. Kan je dat nog eens nakijken?
@Jack: heb je nog een plaatje van de ruggen van de Duitse en Italiaanse versie?
@Jurgen: Heeft jouw 11e druk ook een stofomslag?
Groeten,
Wim