Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Waar zijn de leden?  (gelezen 20506 keer)

jeroen01

• Marshall
    • Bekijk profiel
Re: Waar zijn de leden?
« Reactie #15 Gepost op: 11 maart 2010, 15:43:11 »

als alle forums waar niks meer besproken wordt zouden weggehaaldworden zou er weinig overblijfen..

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 13 maart 2010, 11:32:39 »

Dat klopt, maar er is wel eens een grote opruiming gehouden, die te groot bleek.
Dat heeft de webmaster een stief uurtje herstellen op geleverd.
Ook dat is niet de bedoeling. uiteraard.

Maar ik ben het met je eens, er is op dit moment weinig te beleven op het forum.
Ik hoop (denk) dat het in de buurt van de fandag wel beter gaat.

Don Esteban (c)
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2010, 12:03:09 »

Maar ik ben het met je eens, er is op dit moment weinig te beleven op het forum.
Ik hoop (denk) dat het in de buurt van de fandag wel beter gaat.

Hey Anko! Long time no see... In het verleden was het vaak zo dat de activiteit op het forum ook toenam als jij je weer eens roerde. Je bent niet recentelijk een of andere bijzondere druk tegengekomen, of een Arendsoog tekening op een vrachtauto ;D ?

Verder wordt het oppassen want 18 dagen na dit bericht is het weer zover... ???

Wim ;D

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2010, 16:12:09 »

Nee Wim, ik heb tot nu toe geen hele speciale uitvoeringen te koop staan, maar heel misschien loop ik nog ergens tegenaan, je weet maar nooit.
we zullen maar moeten afwachten wat er van komt misschien heeft er wel iemand een heel goed idee
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2010, 16:47:27 »

als alle forums waar niks meer besproken wordt zouden weggehaaldworden zou er weinig overblijfen..

Natuurlijk gooien we die oude forums niet weg, Jeroen... Dan zouden al die uren die de leden erin hebben gestoken voor niets zijn geweest...  ::)

Of 't moet om onzin fora gaan...

Wim ;D

jeroen01

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 14 maart 2010, 19:38:55 »

d'r zijn mischien ook spookleden omdat er zo weinig niewe topics zijn...
als er minder nieuwe topics ziijn valt er minder te reageren dus reageren er minder mensen dus lìjkt het alsof er spookleden zijn
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2010, 19:42:08 door jeroen01 »

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 april 2011, 21:15:38 »

Grappig om te zien: toen ik 5 minuten geleden inlogde waren er 205 geregistreerde leden. Op het moment dat ik dit bericht type zijn er nog 191.

Is dat het spamfilter van Daniël?

Wim ;D

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 april 2011, 17:42:15 »

Is het wel eens echt druk geweest op dit forum? Volgens mij wordt er al vanaf het begin geklaagd dat het zo rustig is!  ;)

Anne

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 april 2011, 18:15:23 »

;D ;D

't Lijkt inderdaad wel een steeds terugkerende vraag...

Maar als je de forumstatistieken uitklapt zie je dat het met name in het echte topjaar 2005 regelmatig behoorlijk storm liep met soms meer dan 100 nieuwe berichten op een dag.

Al waren er wel bepaalde 'hofleveranciers'

Wim ;D
« Laatst bewerkt op: 19 april 2011, 18:17:15 door kootw »

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 april 2011, 23:39:16 »

Ik snap de statistieken niet helemaal. Hoe worden de aantallen berekend? de getallen zien er beter uit dan de werkelijkheid is, lijkt het.

Bijvoorbeeld het aantal nieuwe leden; daar klopt waarschijnlijk helemaal niks van.

Anne

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 april 2011, 08:01:00 »

De aantallen nieuwe leden zal tevens omvatten de leden die er later weer uitgaan omdat het spammers zijn. Dit is inderdaad een wat minder betrouwbaar getal.

Wat betreft de aantallen berichten: die zijn een stuk betrouwbaarder. Bij de telling daarvan moet je 2 zaken in het oog houden:

1. De berichten die worden gepost in het 'Onzin' Board worden wel in de statistieken geteld maar niet in het aantal posts dat in je persoonlijke profiel wordt geregistreerd. Je kunt dit vrij gemakkelijk zien door op iemands profiel te klikken en te de optie 'alle berichten van dit lid weergeven' te kiezen. In veel gevallen kom je dan meer berichten tegen dan het aantal dat achter de naam van dat lid staat.

2. We hebben een paar keer grote schoonmaak gehouden waarbij veel berichten zijn verwijderd. Daarbij worden niet de forumstatistieken met terugwerkende kracht bijgesteld.

Wim ;D

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 21 april 2011, 15:45:53 »

De aantallen nieuwe leden zal tevens omvatten de leden die er later weer uitgaan omdat het spammers zijn. Dit is inderdaad een wat minder betrouwbaar getal.

Wat betreft de aantallen berichten: die zijn een stuk betrouwbaarder. Bij de telling daarvan moet je 2 zaken in het oog houden:

1. De berichten die worden gepost in het 'Onzin' Board worden wel in de statistieken geteld maar niet in het aantal posts dat in je persoonlijke profiel wordt geregistreerd. Je kunt dit vrij gemakkelijk zien door op iemands profiel te klikken en te de optie 'alle berichten van dit lid weergeven' te kiezen. In veel gevallen kom je dan meer berichten tegen dan het aantal dat achter de naam van dat lid staat.

2. We hebben een paar keer grote schoonmaak gehouden waarbij veel berichten zijn verwijderd. Daarbij worden niet de forumstatistieken met terugwerkende kracht bijgesteld.

Wim ;D

Maar ik dacht dat je ook als gast een bericht in een forum kan plaatsen of heb ik dat mis

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 21 april 2011, 21:16:21 »

Maar ik dacht dat je ook als gast een bericht in een forum kan plaatsen of heb ik dat mis

Voor zover ik weet is het niet mogelijk als gast een bericht achter te laten. Wel zie je bij enkele berichten een naam staan met daaronder de aanduiding 'gast' maar het betreft berichten die door een forumlid zijn geplaatst dat na het plaatsen van de berichten zijn account heeft verwijderd.

Wim ;D

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 april 2011, 19:04:20 »

Voor zover ik weet is het niet mogelijk als gast een bericht achter te laten. Wel zie je bij enkele berichten een naam staan met daaronder de aanduiding 'gast' maar het betreft berichten die door een forumlid zijn geplaatst dat na het plaatsen van de berichten zijn account heeft verwijderd.

Wim ;D
Ja, daar had ik het idee ook van. ;D
Pagina's: 1 [2]