Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Maar ik ben het met je eens, er is op dit moment weinig te beleven op het forum.Ik hoop (denk) dat het in de buurt van de fandag wel beter gaat.
als alle forums waar niks meer besproken wordt zouden weggehaaldworden zou er weinig overblijfen..
De aantallen nieuwe leden zal tevens omvatten de leden die er later weer uitgaan omdat het spammers zijn. Dit is inderdaad een wat minder betrouwbaar getal.Wat betreft de aantallen berichten: die zijn een stuk betrouwbaarder. Bij de telling daarvan moet je 2 zaken in het oog houden:1. De berichten die worden gepost in het 'Onzin' Board worden wel in de statistieken geteld maar niet in het aantal posts dat in je persoonlijke profiel wordt geregistreerd. Je kunt dit vrij gemakkelijk zien door op iemands profiel te klikken en te de optie 'alle berichten van dit lid weergeven' te kiezen. In veel gevallen kom je dan meer berichten tegen dan het aantal dat achter de naam van dat lid staat.2. We hebben een paar keer grote schoonmaak gehouden waarbij veel berichten zijn verwijderd. Daarbij worden niet de forumstatistieken met terugwerkende kracht bijgesteld.Wim
Maar ik dacht dat je ook als gast een bericht in een forum kan plaatsen of heb ik dat mis
Voor zover ik weet is het niet mogelijk als gast een bericht achter te laten. Wel zie je bij enkele berichten een naam staan met daaronder de aanduiding 'gast' maar het betreft berichten die door een forumlid zijn geplaatst dat na het plaatsen van de berichten zijn account heeft verwijderd.Wim