Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9

Auteur Topic: Hoe staat het met de forumleden?  (gelezen 84907 keer)

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
Re: Hoe staat het met de forumleden?
« Reactie #45 Gepost op: 15 juni 2008, 01:12:30 »

Van harte gefeliciteerd, Jurgen! En nu heerlijk genieten van een welverdiende vakantie!!  :-*

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 15 juni 2008, 12:40:13 »

een mooie week, de afgelopen week.

;D Ik ben geslaagd!!!!!!! ;D
Domper was dan dat ik (weer) zakte voor mijn rij-examen, maar dat maakt nu ook weer niet zoveel uit

zonde, dat je op een dag geen twee vliegen kon slaan.
Maar voor de eerste:

[cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]  [y] [cl]       
       --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
===================================================================

en voor de tweede:

volgende keer beter

Don Esteban (c)
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 15 juni 2008, 19:55:02 »

[cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl]
Gefeliciteerd!!!

[cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [cl]
Jammer van je rij-examen, volgende keer meer geluk!

Wim

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #48 Gepost op: 16 juni 2008, 09:29:46 »

gefeliciteerd  ;D
zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #49 Gepost op: 16 juni 2008, 18:13:14 »

Goed bezig Jurgen! Je kunt weer uploaden inmiddels, dus je lange vakantie kan nog productief worden ook. Volgens mij zijn resultaten voor je eindexamen en je rij-examen trouwens negatief afhankelijk van elkaar. Ik ben ook pas de 3e keer geslaagd :P

Daniël
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #50 Gepost op: 04 oktober 2008, 23:05:15 »

Om dit topic maar weer eens wat leven in te blazen: een kijkje in het studentenleven, jaar 3.

Ik kan de eerste periode tot nu toe redelijk simpel beschrijven: DRUK!!! Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik in mijn hele leven nog nooit zo hard gestudeerd heb als nu. Dat ligt deels ook wel een beetje aan het dubbel-programma dat ik volg: de vakken van beide studies zijn niet helemaal lekker over het jaar verdeeld. Zo kan het dus zijn dat tussen september en begin november zo'n 24 studiepunten moet halen, wat zo'n 40% van een normaal studiejaar is. Ik vermoed dan ook dat ik het na die periode juist redelijk rustig ga krijgen.

Wat natuurlijk ook niet meewerkt is dat ik nu ineens op mezelf woon en alles nog moet regelen ook. Kom je thuis na college, blijkt dat je moeder nog niet heeft gekookt. Strondvervelend natuurlijk, moet je weer boodschappen gaan doen, koken, afwassen en weet ik veel wat allemaal. Daarnaast word ik lastiggevallen met allerlei rekeningen en belastingen waar ik nog nooit van heb gehoord (afvalstofverwerkingbelas ting? het moet niet gekker worden), waarbij ik dan weer duizend-en-één formulieren in moet vullen om aan te tonen dat die belasting ongeveer een maandinkomen is voor mij. Tot overmaat van ramp heb ik schijnbaar foutief aangenomen dat iedereen in mijn straat zn vuil wel op de goede dagen buiten zou zetten, waardoor ik er blijkbaar één dag naastzat en al twee fijne boetes heb gekregen (dat sturen ze dan maanden later, zodat ze er ondertussen mooi nog een paar kunnen uitschrijven voordat je door hebt dat je iets fout doet). Daar kun je natuurlijk als rechtenstudent een fijn bezwaarschrift op componeren, maar je mag het toch eerst mooi even ophoesten.

Daarnaast ben ik iets serieuzer geworden in één van mijn hobbies, debatteren. Dat deed ik al wekelijks, maar inmiddels ben ik overgehaald extra tournooitrainingen te gaan volgen, penningmeester van de vereniging te worden en in november een lang weekend te gaan strijden op Cambridge. Dat klinkt misschien als overdreven ijver, maar ik zit nou eenmaal zo in elkaar dat ik nogal graag wil kunnen winnen als ik iets doe, en dat gaat echt niet zonder wat meer inspanning. Zoals mijn moeder opmerkte: "waarom niet, je hebt toch niks te doen"

Goed, dat was weer even een update, ik ben benieuwd of jullie nog spannende verhalen hebben (saaie zijn ook prima) en hoe het met jullie gaat.

Groetjes!

Daniël

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 05 oktober 2008, 11:57:29 »

Om dit topic maar weer eens wat leven in te blazen
(...)
Wat natuurlijk ook niet meewerkt is dat ik nu ineens op mezelf woon en alles nog moet regelen ook. Kom je thuis na college, blijkt dat je moeder nog niet heeft gekookt. Strondvervelend natuurlijk, moet je weer boodschappen gaan doen, koken, afwassen en weet ik veel wat allemaal.

Niet voor z'n tijd, dat leven inblazen! De leden lijken inmiddels (inclusief de harde kern) helemaal te zijn ingeslapen. Maar iedereen is natuurlijk druk, wat ook voor mij geldt.

Ik meende dat jij niet op jezelf woonde maar met Fleur, Daniel? Die kan toch voor jou koken ;) Verder wil ik je niet op de vingers tikken, maar bezwaarschriften behoren geen taalfouten te bevatten, stront is met een t niet met een d :P, 't is maar dat je het weet...

Zoals ik al zei, zelf ook druk. Werk en studie. Net als Daniel probeer ik met wat wegwijs te maken in het recht. De economie laat ik voorlopig maar voor wat-ie is: niks an!

Gelukkig toch nog ff tijd kunnen vinden om die laatste drukgeschiedenissen op te zetten. Nu er van elk deel 1 is, is het een kwestie geworden van aanvullingen verzamelen en af en toe 's een update plaatsen.

't Is in elk geval te hopen dat de activiteiten van de leden op dit forum nog wat toe gaan nemen, anders wordt het wel een erg saaie bedoening!

Groeten,

Wim ;D

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #52 Gepost op: 05 oktober 2008, 12:53:50 »

Laat ik dan ook maar vertellen hoe het met mij gaat.

Zoals jullie gemerkt hebben is er al lange tijd geen update van de Arendsoog-encyclopedie meer geweest. Dit is niet alleen te wijten aan het aflopen van de vakantie, maar ook omdat ik verhuisd ben en wel naar Leiden waar ik ook aan mijn studie Wiskunde begonnen ben.

Binnenkort zal ik wat foto's van mijn kamer laten zien, dus nog even geduld. Ik herken mij ook wel in Daniëls 'bezwaarschrift', waarbij ik moet aantekenen dat het bij hem nog meevalt: hij woont niet alleen. Maar al met al bevalt het op mezelf wonen prima.

Ik hoop binnen niet al te lange tijd weer verder te kunnen met de Encyclopedie. Over twee weken zijn er de eerste (tussen)toetsen. Misschien dat ik daarna weer verder kan.

Gr. Jurgen
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 05 oktober 2008, 23:28:26 »

@ Jurgen, heb jij je als "echte" Leiënaar ook nog gestort op de drie oktoberfeesten, of is dat folkloristisch feestje geheel aan je voorbij gegaan?
en als het antwoord het eerste is, dan een tweede vraag.... was het wittebrood met haring lekker om 7 uur?

Don Esteban (c)
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #54 Gepost op: 06 oktober 2008, 07:40:23 »

3 oktober heb ik dit jaar overgeslagen, dus ik weet niet hoe het is om om 7 uur haring en wittebrood te eten (zou ik waarschijnlijk sowieso niet gegeten hebben, vanwege het vroege uur ;D). Ook de hutspot heb ik gelaten voor wat het was.
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #55 Gepost op: 26 februari 2009, 19:57:24 »

Ik net weer terug uit York, een dagje met een groot cruiseschip gaan sightseeen (rottig een nederlandse uitgang achter een engels woord), winkelen en wat dies meer zij. Miss kwam gelukkig net op tijd terug uit Edinburgh en kon ons nog wat stukjes van de stad laten zien. Was allemaal erg gezellig, York is echt een ontzettend leuk stadje. Ga zeker nog een keer terug, en misschien moet ik maar niet te lang wachten, want nu kan ik nog ergens een tentje in de tuin parkeren ;)

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 28 februari 2009, 10:47:38 »

Ah Daniël! je heb Miss met een bezoek vereerd. Hoe ging het met haar lappendekens? ;)

Een korte update van mij: Ik heb een succesvol 1e semester achter de rug. 21 studiepunten behaald, een record voor het eerste semester dat in mijn studieplanning wat korter is dan het tweede.

De laatste minuten vrije tijd die ik naast werk en studie nog heb worden momenteel geheel in beslag genomen door de quizvragen van het opperhoofd ;), maar verder is alles eigenlijk wel OK.

Wim ;D

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #57 Gepost op: 08 mei 2009, 21:34:53 »

Het wordt echt stoffig hier op het forum. Ik kan me nog herinneren dat ik ooit (geen idee wanneer) tijdens een tochtje door Amsterdam met tegen Jack en Marthe verzuchtte dat er zoveel werd gepost op het forum dat ik ook geen tijd meer had om alles bij te houden. Zo heb ik (wie niet) altijd wel wat te klagen ;)

Ondertussen is voor mij het collegeseizoen al weer ten einde. Wat niet wil zeggen dat ik het rustig heb, want die (relatieve) rust betekent gewoon dat er veel van mijn bachelorscriptie economie wordt verwacht, die ik nu aan het schrijven ben. Lekkere lichte lectuur met veel vervelende economische modelletjes. Opzich erg leuk om een keer zelf iets te produceren, maar wel erg zwaar...

Hoe staat het met de rest?

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 11 mei 2009, 18:56:27 »

Stoffig wordt het forum inderdaad een beetje, maar zoals ik al eerder zei: iedereen heeft al z'n tijd nodig om die rottige quizvragen van QM Arendsoog te beantwoorden  8).

Bij mij is alles ook wel OK. 'n Beetje druk, maar verder prima. We gaan alweer richting de zomervakantie. 'n Maandje of 2 en dan is het alweer zover. Tot die tijd nog wel proberen wat studiepunten binnen te halen.

Diverse vakken onder handen: strafprocesrecht, papers en rechtspersonen 1.

Verder niet zoveel bijzonders te melden.

Wim

jack nowee

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 28 mei 2009, 12:33:22 »

Dag allemaal,

Ik geloof, dat ik al een hele tijd niets meer van me heb laten horen.  :-[
Ook het forum heb ik een tijd niet meer bekeken. :-[
Enerzijds had/heeft dit te maken met drukte op school, anderzijds met interesses elders.
Ik ben erg druk met al mijn eigen webpagina's http://webje.yurls.net/, inmiddels al zo'n 300.
Maar ook het forum heeft m.i. al een tijd op een heel erg laag pitje gestaan. :z
Ik begrijp, dat ik Jurgen moet feliciteren  [y] met het prolongeren van zijn titel,
Wim  :'( moet troosten,
nieuwe leden moet verwelkomen  :)

Verder las ik, dat de jaarlijkse barbeque weer op stapel staat.  ;D
27 juni kan ik wel, een week later ben ik net terug van schoolkamp. Dan kom ik beslist niet. 11 juli kan ik ook niet.

Je ziet, ik leef nog. En dat is ook al leuk om te lezen, toch?

Jack  :-O
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9