Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9

Auteur Topic: Hoe staat het met de forumleden?  (gelezen 108503 keer)

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
Re: Hoe staat het met de forumleden?
« Reactie #30 Gepost op: 18 februari 2008, 13:09:02 »

Lieve allemaal,

Het is (op één dag na) al weer een jaar geleden dat ik hier iets van me heb laten horen, dus het is de hoogste tijd voor een berichtje.

Ik volg af en toe wel wat er op het forum gebeurt (heb bijvoorbeeld wel beide Gek op Wielen afleveringen gezien), maar zag net dat ik ook al een hele tijd niet meer heb ingelogd. Heel stout van mij. :o

Afgelopen september zijn Ian en ik eerst naar Spanje op vakantie geweest (zie foto) en daarna verhuisd naar de wereldse plaats Selby. Er is hier echt geen ruk te doen, dus met mijn studie gaat het goed ;). Het was vroeger een echt industrie stadje en nu de mijnen gesloten zijn is het weer gewoon een gat geworden. Wat je heel duidelijk merkt is dat de mensen hier een stuk armer zijn dan in NL en dat er bijvoorbeeld heel veel tienermoeders met wandelwagens rondlopen. Wij hebben een nieuwbouw appartement aan het water en kijken uit over het haventje dat bij de sluis in het kanaal hoort. Erg leuk en ik hoop van de zomer op het balkonnetje te kunnen zitten en naar de bootjes te kunnen kijken. :)

Ik ben rond Kerst wel in Nederland geweest (even een dagje vertraging: dank u KLM), maar ik heb daarvan ook een week met griep en koorts in bed gelegen, dus heb niet zoveel kunnen doen als ik gepland had. Overigens wel fijn om ziek te zijn bij mijn mamma.

De studie gaat nu weer goed; heb een heel moeilijk jaar achter de rug waarin mijn begeleider eigenlijk niet begeleidde en ik van onderwerp moest veranderen. Rijkelijk laat in het tweede jaar. De vriendelijkste omschrijving voor zijn gedrag komt van mijn tante: 'zakkenwasser'. In november hebben begeleider en ik dan ook even een adempauze genomen en ben ik twee maanden door iemand anders begeleid. Het systeem zit nl zo: je begint de phd als Mphil student (Master of Philosophy); na ca. 1,5 jaar moet je dan het een en ander geschreven hebben en wordt je geupgrade naar PhD/Dphil (Doctor of Philosophy) student. Dat is voor de meeste mensen een formaliteit, maar voor mij was dat het niet, omdat ik volledig overnieuw heb moeten beginnen. Anderhalve week geleden had ik een bespreking met mijn 'Thesis Advisory Panel' (begeleider en 2 anderen) en heb ik dan eindelijk de upgrade gekregen.  :) :) :) Last van mijn schouders. Betekent wel dat ik nog een jaar langer bezig ben, maar goed, het is het waard.

Heb trouwens ook een nieuwe hobby: quilten (foto 2). Dat is een bedsprei voor Ians oma's 80e verjaardag. Erg negentiende eeuw/Arendsoog achtig (hoewel hij er waarschijnlijk alleen onder sliep en het niet zelf maakte... ;))!

Verder gaat Ian over een maand ofzo een auto kopen en dan hoop ik in september met auto naar NL te komen en eindelijk weer wat boeken mee te nemen, waaronder natuurlijk ook Arendsoog. Eens zien of we de discussie hier kunnen reanimeren. :D

Hoop dat alles ook goed gaat met jullie en hopelijk tot snel (ik ben rond 20 augustus in NL; BBQ?).
Liefs,
Miss Arendsoog.

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 18 februari 2008, 20:12:00 »

Hey Marthe,

Leuk te horen dat het goed met je gaat :D. 't Is hier van tijd tot tijd inderdaad een beetje saaie boel op het forum. Af en toe wat pogingen om een Arendsoog inhoudelijke discussie op te rakelen. Misschien toch wat vaker inloggen? ;D

Groet,
Wim

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #32 Gepost op: 21 februari 2008, 15:35:07 »

Verrek, het leeft nog ;)

Goed weer van je te horen! Ik was al benieuwd hoe het allemaal ging. Het ziet er naar uit dat je eindelijk een Mining Valley hebt gevonden, ooit druk, nu uitgestorven ;) Die quilts hebben we hier ook liggen, is in Amerika nog altijd de laatste mode :)

Nu snap ik het trouwens eindelijk: Dr. Phil heet natuurlijk helemaal geen Phil, hij is gewoon PhD/Dphil (Doctor of Philosophy). Er gaat een wereld voor me open ;)

Succes met alles en hopelijk tot snel!
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #33 Gepost op: 16 mei 2008, 15:07:33 »

Ik ben inmiddels met Fleur naar Rotterdam verhuisd, druk druk druk :) Leuk huisje, 3 kamers, veel vrijheid. En dan ook nog eens dagenlang lekker weer gehad (met nadruk op gehad). Kon niet beter.

De Arendsoogserie is eindelijk in ere hersteld (boekenkast vol) en staat niet meer verspreid door de kamer. Sinds kort heb ik ook internet, telefoon en tv aansluitingen, dus ik kan nu ook echt wat vanaf hier.

Ik maak binnenkort wel een paar foto's. Mensen die in Rotterdam zijn kunnen altijd bellen om een bakkie te komen doen natuurlijk ;)

Daniël

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 16 mei 2008, 15:14:33 »

Ik ben inmiddels met Fleur naar Rotterdam verhuisd, druk druk druk :) Leuk huisje, 3 kamers, veel vrijheid. En dan ook nog eens dagenlang lekker weer gehad (met nadruk op gehad). Kon niet beter.

Zoals ik net al ergens schreef: leuk je weer eens te horen op je eigen forum ;D. En natuurlijk veel geluk in Rotterdam met Fleur. Leest ze trouwens ook Arendsoog... ;)

De Arendsoogserie is eindelijk in ere hersteld (boekenkast vol) en staat niet meer verspreid door de kamer. Sinds kort heb ik ook internet, telefoon en tv aansluitingen, dus ik kan nu ook echt wat vanaf hier.

Dat komt mooi uit, ik heb zo links en rechts nog wel wat gegevens van je tegoed in de drukgeschiedenissen... :-O :-O

Wim ;D

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 16 mei 2008, 22:27:34 »

Leest ze trouwens ook Arendsoog... ;)

Wim ;D

dat was toch een van de eisen?? ?? ??

Don Esteban (c)
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

cowgirl alice

• Sheriff
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2008, 20:06:25 »

eh...heb ik iets gemist?
Hoe weet jij van zijn eisen af, dan? Bemiddeld soms? (geintje)
Veel geluk in Rotterdam, hoor!
Wat mijzelf betreft, inmiddels woon ik nu een jaar met mijn vent en daltons-broeders op het platteland. Drukke weg, maar verder alle vrijheid. Héérlijk...
Storms never last....

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 20 mei 2008, 21:18:36 »

eh...heb ik iets gemist?

Als harde kern Arendsoog fans kunnen wij ons niet voorstellen dat ons opperhoofd, de webmaster, een vriendin kan hebben die geen Arendsoog zou lezen, dat lijkt ons gewoon ondenkbaar... ;D

Wim ;D

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #38 Gepost op: 21 mei 2008, 08:10:15 »

Ik heb haar door één deel heengekregen, maar geloof niet dat het enthousiasme overslaat :( Ondertussen zit ik nu in mn woonkamer naast de Arendsoogboeken en pak ik er dus makkelijker één. In elk geval één zieltje gered ;)

Ik zal binnenkort even een paar foto's op het forum knallen :)

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #39 Gepost op: 02 juni 2008, 22:57:35 »

Even een update van mijn kant.

Na vier weken hard leren  ::) heb ik anderhalve week examens gehad, tot vorige week woensdag. Dat betekent dat ik nu een aantal weken vrij heb ;D. Dit gecombineerd met een nieuwe laptop ;D ;D geeft dat ik weer verder kan met de Arendsoog-encyclopedie. ;D ;D ;D Daarom vinden jullie op het forum verschillende berichten m.b.t. dit project.

Ik hoop een paar weken door te kunnen, in ieder geval ga ik deze week hard aan het werk.

Gr. Jurgen
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 03 juni 2008, 19:02:57 »

Na vier weken hard leren  ::) heb ik anderhalve week examens gehad, tot vorige week woensdag. Dat betekent dat ik nu een aantal weken vrij heb ;D.

Ben je ook geslaagd, of moet je daar nog een poosje op wachten?

Ook hier komen de vakanties in zicht... Augustus is het weer zo ver. (Dat duurt nog 2 maanden, maar laten we het posititief bekijken ;D). Komende 2 maanden wordt het vast nog erg druk: werken, studeren en EK voetbal. 'k Ben bang dat er dan ff wat minder tijd voor de drukgeschiedenissen over schiet, maar dat zien we dan wel weer. In elk geval zal Jurgen dat wel opvangen met zijn encyclopedie ;D dus er valt vast nog genoeg te beleven op het forum [cl]

Wim ;D

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #41 Gepost op: 03 juni 2008, 19:10:19 »

Ben je ook geslaagd, of moet je daar nog een poosje op wachten?

Wim ;D

Ik ga er vanuit dat ik geslaagd ben, maar zeker weet ik dat pas volgende week donderdag. Dezelfde dag moet ik ook nog afrijden (voor de derde keer  :() dus dat wordt dubbel spannend.

Ik laat jullie natuurlijk weten wat de uitslagen zijn.

Gr. Jurgen
‘Wit! Dat is goed voor om mee te beginnen. Witte stof kan worden geverfd; de witte bladzijde kan worden beschreven, en het witte licht kan worden gebroken.’

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 03 juni 2008, 19:20:59 »

Ik ga er vanuit dat ik geslaagd ben, maar zeker weet ik dat pas volgende week donderdag. Dezelfde dag moet ik ook nog afrijden (voor de derde keer  :() dus dat wordt dubbel spannend.

Ik zal voor je  [y] [y] [y]  ;D

Jurgen Rinkel

• Quizmaster 2008 & 2009
  • Gouverneur
  • Serie compleet!
    • Bekijk profiel
    • Arendsoog-encyclopedie
« Reactie #43 Gepost op: 14 juni 2008, 22:27:39 »

Al met al een mooie week, de afgelopen week.

De oranjefans op dit forum zullen dat wel met mij eens zijn. Tel daarbij dat ik lekker vrij heb om aan de Arendsoog-encyclopedie te werken en het kan al niet meer stuk.

Maar de klapper kwam toch wel donderdag: de uitslag van mijn examen.

Hoewel het al zeker was kan ik nu echt zeggen:

;D Ik ben geslaagd!!!!!!! ;D
Alle cijfers voldoende, zelfs geen enkele zes. Het gemiddelde cijfer is een acht. Dat is altijd nog minder dan onze webmaster een paar jaar terug, maar ik ben blij genoeg.

Domper was dan dat ik (weer) zakte voor mijn rij-examen, maar dat maakt nu ook weer niet zoveel uit

En weer een update van de Arendsoog-encyclopedie: Het kan niet op.

Edit: de update zal moeten wachten omdat de uploadmap vol zit... :(

Gr. Jurgen
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2008, 22:44:17 door Jurgen Rinkel »

jack nowee

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 14 juni 2008, 23:31:47 »

[y] [cl] GEFELICITEERD JURGEN !!!  [cl]  [y]
Jack  :-O
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 9