Beste forumgangers!
Ik heb me net weer eens op het forum gestort en gekeken naar jullie commentaar op hoe het momenteel staat. Het is voor mij altijd fijn als jullie wat van je eigen topics kunnen opschonen, verder zullen jullie voor een grote schoonmaak even moeten wachten tot mijn collegevrije weken in november...
Goed, waar dit topic dus eigenlijk voor is, is de "algemene update" waar Marthe al over schreef. Heb je een tijdje geen tijd gehad om iets van je te laten horen op het forum? Laat hier dan gewoon even weten hoe het met je gaat en of er nog spannende dingen gebeurd zijn de afgelopen tijd. Berichtjes van 1 zin zijn niet helemaal de bedoeling: gebruik dit topic gewoon als je even de tijd hebt om in een stukje te vertellen hoe het gaat. Dit topic blijft bovenaan staan in het onzin-forum, dus je hoeft nooit ver te zoeken...
Ik zal zelf maar het goede voorbeeld geven... Zoals Marthe al zei: ik heb het druk. Nu hoor ik jullie denken: wanneer niet? Opzich een terechte gedachte, maar zo druk als nu kan ik me niet herinneren dat ik het ooit gehad heb. Vroeger had ik namelijk nog het voordeel dat ik geen ruk aan school hoefde te doen én dat ik niet werkte. Die beide voordelen zijn nu helaas verdwenen.
Goed, ik studeer dus. Het prototype van de student is uiteraard lui, veel bier, weinig leren, veel slapen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet zo heel veel merk van dat gebeuren. Om enigszins bij te blijven (dat ik dat probeer is misschien waarom ik niet in het prototype pas...
) moet ik elke doordeweekse dag minstens 2 uur aan mijn vakken besteden. Daarnaast moet ik elke dag naar R'dam voor colleges, waar ook de nodige reistijd in gaat zitten. De studie bevalt tot nu toe prima, rechten is tot nu toe echt heel simpel, economie is bij vlagen ontstellend lastig (DIT is pas wiskunde, je wilt het niet weten, ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar het is MOEILIJK!!!).
Daarnaast werk ik dus ook nog. Iets met hoog uitgavepatroon en te weinig geld zeg maar. Ik heb me naar binnen weten te lullen bij de kledingzaak waar ik zelf vaste klant was (scheelt naast mijn salaris ook weer 30% van de prijs
) en ben daar dus woensdag, vrijdagavond en zaterdag te vinden. Het werk is lekker ontspannen, het is een wat luxere zaak met klanten die graag een glaasje wijn drinken tijdens het uitzoeken van een paar pakken, die categorie zeg maar. Op zaterdag moet ik zelf ook in pak
Het is even wennen, maar ach, het is een leuke werkervaring
En dan tijdroof-factor nummer 3: my girlfriend. Tja, wat moet ik daar nog over zeggen. Het kost veel tijd. Maar het is wel weer enorm leuk. Zucht
Het leven is maar lastig mensen
Naja, inmiddels ben ik lekker verkouden aant worden, ik wil eigenlijk morgen niet naar de uni, maar moet toch, want Case toegepaste economie inleveren. Daarna maar weer lekker mn bed in, alhoewel ik 's avonds via internet een taalniveau-toets voor rechten moet maken. Dat wordt nog spannend, dat snappen jullie
Tot zover vanuit Zoetermeer, ik hoor graag hoe het met jullie staat!
Groetjes!
Daniël