Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Hallo Jack, mijn naam is peter van den berg van de volkskrant in Amsterdam. Via de website van Daniel Springer kwam ik terecht bij je aanbieding over Arendsoog. Heel leuk. Ik zou graag de CD rom en de informatiemap willen ontvangen [ enz. enz.] Voorts ben ik van plan voor de Volkskrant een stukje over de site en de aanbieding te maken voor de rubriek Niche. Dat kan nog net ivm. het 70-jarig bestaan van onze held...... vriendelijke groeten, Peter van den Berg, de Volkskrant,
hallo Jack, bedankt voor het antwoord. Mocht ik na het ontvangen van het pakket nog vragen hebben, dan bel ik even. Het pakketje kan het beste naar de Volkskrant worden gestuurd, tav. van Peter van den Berg, Aan je naam te oordelen, ben je familie van de schrijvers Nowee. Klopt dat?
Hoi Peter, Ik ben het oudste kleinkind / resp. neef van de beide schrijvers.Groet, Jack
Geweldig, Jack! Ik heb Paul Nowee voor de krant een keer geinterviewd in de jaren tachtig bij het uitbrengen van het 50-tigste boek. Bij diens overlijden heb ik ook nog een (mooi) stukje over hem geschreven. Ik zal eens opzoeken wanneer dat was, misschien ook aardig voor het archief? Zou het niet een pracht idee zijn om alle bekende Nederlandse auteurs een Arensoogboek te laten schrijven? Wolkers, Mulisch, t Hart, Grunberg etc. Eens kijken of ze dat kunnen!
Hoi Peter, Ik heb al veel artikelen, maar als je wilt kijken: GRAAG!!Anderen een Arendsoogboek laten schrijven is een aardig idee, maar het mag niet.(testamentair)Paul heeft bij testament verklaard, dat niemand een onvoltooid manuscript zou mogen afmaken. De familie heeft daar aan toe gevoegd, dat geen andere schrijver een Arendsoogverhaal/-boek zou mogen schrijven.Groet, Jack Nowee
Hallo Jack, vrijdag in de rubriek Niche van de Volkskrant (pagina acht) aandacht voor de Arendsoog website en het Arendsoogpakket. Ik heb je niet meer gebeld want ik had al een overdosis aan informatie. De groeten en wellicht tot ziens, peter van den berg, de volkskrant.
alleen verdient de verslag gever 1 nacht aan de totampaal worden vast gebonden