Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: Boekbespreking Arendsoog  (gelezen 15830 keer)

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
Re: Boekbespreking Arendsoog
« Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2006, 11:23:53 »

okeej, dus dan duurt het nog wel even voordat we een stukje kunnen lezen?

Groetjes, Jet :P

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #16 Gepost op: 31 juli 2006, 09:09:48 »

miss en ik zijn er wel even mee bezig geweest, maar afgezien van de wenselijkheid van het onderwerp is het in ieder geval nog in een te pril stadium om hierover al te compromitterende uitspraken te doen... ;D

Kiki, hou het in godsnaam lekker op je eigen computer, ik wil het allemaal helemaal niet meer weten ;) Desalniettemin kunnen we wel weer eens proberen om een verhaal op te starten natuurlijk. Deze vakantie overigens 15 arendsoogboeken gelezen in 5 dagen, het valt me nu ineens pas op dat je een Arendsoog gewoon in een uur uit kan lezen :P
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2008, 11:48:38 »

Deze vakantie overigens 15 arendsoogboeken gelezen in 5 dagen, het valt me nu ineens pas op dat je een Arendsoog gewoon in een uur uit kan lezen :P

Dat wist ik al langer Daniƫl :D

Ik ben vanaf de kerstdagen ook weer een een rondje Arendsoog begonnen: lezen vanaf deel 1 t/m 63. Inmiddels heb ik - zoals ik gisteren al ergens schreef - deel 42 uit.  Een uur tot 5 kwartier is meestel wel voldoende, maar dat heeft er vast alles mee te maken dat ik alle delen meer dan 3 keer heb gelezen... Meestal lees ik ze voor het slapen gaan, als ik geen energie meer heb om na werk en studie ook nog eens 'ter ontspanning' zware kost te gaan lezen.

Maar 't blijft natuurlijk ook gewoon gewelidig om Arendsoog te lezen! ;D

Wim ;D
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2008, 11:51:20 door kootw »
Pagina's: 1 [2]