Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Nieuw lid van het forum  (gelezen 4908 keer)

Roel Dieltjes

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Nieuw lid van het forum
« Gepost op: 07 februari 2008, 00:51:19 »

Hallo Mede Arendsoog fan's,
Even mij eigen voorstellen. Ik heet dus Roel, ben 42 jaar en ben sinds mijn eerste communie in contact gekomen met Arendsoog, mijn eerste exemplaar was 40 De Sherf van Wurding. Behoorlijk lang geleden dus. Door alle jaren heen heb ik de gehele serie verzameld. Een aantal late drukken maar ook een groot aantal eerste drukken. Ik hoop de hele serie straks door te kunnen geven aan mijn zoon van 8 maar pas in de vorm van een erfenis. Surfend door de site zag ik dat er ook fan dagen georganiseerd worden. Ik heb daar graag wat nadere info over.
MVG Roel

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw lid van het forum
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2008, 16:02:42 »

Hallo Roel,

Welkom op het forum, leuk dat je mee komt doen! Om wat nader kennis te maken met andere forumleden kun je de berichtenlijn 'Overige discussies' -> 'Voorstellen' lezen.

Er is in 2005 ter gelegenheid van de 70ste verjaardag van het eerste deel uit de Arendsoogserie een grote fandag geweest in Snow World Zoetermeer. Die dag was een groot succes, je kunt er alles over lezen in de berichtenlijn 'Overige Discussies' -> 'Archief' -> ARENDSOOG-FANDAG.

En dan is er nog een beperkt aantal leden uit de 'vaste kern' die elkaar met enige regelmaat ontmoet op boekenmarkten (Deventer is een jaarlijkse) en BBQ's

Of er nog eens weer een grote fandag komt?  Misschien in 2010 bij de 75ste verjaardag van Arendsoog? Wie zal het zeggen!

Nog veel plezier op het forum.

Wim ;D

Roel Dieltjes

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Nieuw lid van het forum
« Reactie #2 Gepost op: 07 februari 2008, 16:44:53 »

Hallo Wim,
Bedankt voor de info,
Zal het bijhouden.

Groeten uit Tilburg