Zo, al sinds augustus geen bericht meer in dit topic.
Dat komt ook omdat er sinds augustus niks meer is gebeurd. Het probleem: tijdgebrek. Na de zomervakantie begon ik aan de Tweede Fase, wat wel even wat anders was dan het 3de jaar. En dan komt er nog bij dat ik op zaterdag werk én wij maar één computer hebben, en die met zijn drieën moeten delen. En dat is wel een probleem. Dus het is nu sparen voor een eigen computer.
Ik ben van plan in april weer verder te gaan. Tegen die tijd heb ik wel een eigen computer.
Wat zijn mijn plannen?
In mijn vorige bericht stond dat ik het in de richting van de Bob Evers-encyclopedie zou doen. Dat ga ik echter niet doen. Dat is veel te veel en eigenlijk nutteloos werk.
Ik heb een paar weken geleden in de bibliotheek een lexicon van namen uit de boeken van J.R.R. Tolkien ingezien, en het lijkt mij leuker gewoon een lijst van namen met alleen de delen waar zij in genoemd worden en een beschrijving [eventueel een illustratie erbij] te maken. En mogelijk zal ik dan alle namen [personen, geografisch, gebouwen] door elkaar gaan gooien, dit om dat er bij sommige namen twijfel is [voorbeeld: de 'Medusa'.]
En dan zal er ook nog een nieuwe en uitgebreide site komen. Maar dat staat op de tweede plaats en zal dan ook wat later komen.
Ondertussen: als iemand nog goede ideeën heeft of fouten in de boeken [daar maak ik ook een lijst van] of de encyclopedie aantreft, mal mij dan a.u.b.