Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]

Auteur Topic: "Handtekeningen" Arendsoog, Witte Veder, P.Nowee  (gelezen 14060 keer)

Little Eagle

• Marshall
  • Ik ben Caey, de Berner Sennenhond van Little Eagle
    • Bekijk profiel
Re:"Handtekeningen" Arendsoog, Witte Veder, P.Nowee
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2005, 15:52:03 »

Jij doet toch mee aan de quiz? Als je zo goed kunt onthouden; wou dat ik dat ook kon. Maar goed, het ging erom dat Witte Veder zijn handtekening anders dan met dat kruisje had moeten kunnen plaatsen. Hij heeft meer dan genoeg bewezen dat hij het kan. Ben er tevreden over. Hij staat voor mij op gelijke voet met Arendsoog. Hij mag dus voor niets onder doen.

Little Eagle
Waren mensen dieren, dan waren het géén beesten!

Gaan countrydansen is een heel klein beetje het Arendsooggevoel ervaren.

Little Eagle

• Marshall
  • Ik ben Caey, de Berner Sennenhond van Little Eagle
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 januari 2005, 20:46:41 »

Dat is wel jammer voor jou! Autisme wens ik niemand toe. In onze familie is er ook iemand die lijdt aan de lichtere vorm van autisme. We weten het nog maar enkele weken. Is soms nogal een moeilijk geval. De familie zal er moeten léren mee omgaan. Het is niet altijd even gemakkelijk. En geen enkel geval is hetzelfde. De laatste jaren komt het meer en meer voor. Ze herkennen en erkennen die ziekte nu sneller.

Ik wens je toch veel succes met die kwis.  [y]
Waren mensen dieren, dan waren het géén beesten!

Gaan countrydansen is een heel klein beetje het Arendsooggevoel ervaren.

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #17 Gepost op: 18 januari 2005, 00:17:49 »

Ja, maar ik vind dit een zinnig onderwerp. Oppaskindje van mij is licht autistisch; is soms wel moeilijk, ook omdat zij weet wat ze verkeerd doet, maar er niet altijd iets aan kan doen. Zij is overigens heel hoogbegaafd, richting genie, gaat blijkbaar vaak samen met autisme.

Groetjes,
Miss Arendsoog.

Witte Veder

• Deputy
  • **
  • Witte Veder is mijn favoriet!
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 02 april 2005, 21:19:04 »

Vooral het kruisje van Witte Veder is briljant :P
Hela, wie durft er daar zo minachtend doen over de schrijfkunsten van Witte Veder?! Weet wel dat die jonge kerel beter kan schrijven en lezen dan vele blanken uit die tijd! :P

Ja ja, Witte Veder stuurt toch zelf verschillende keren een telegram dat hij zelf schrijft. Ok, hij kan dat ook dicteren. Maar er zijn voorbeelden genoeg waar hij brieven moet lezen. En schrijven kan hij goed genoeg om te veronderstellen dat hij minstens zijn naam wel zou kunnen neerpennen. Onderschat Witte Veder niet! Hij kent veel beter ook de taal van Arendsoog dan omgekeerd het geval is.

Hehe, wat een uitleg.  :D
Sorry Arendsoog, maar ik verkies jouw beste vriend net boven jou! Maar ik vind jou ook een schat!

Newland

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: "Handtekeningen" Arendsoog, Witte Veder, P.Nowee
« Reactie #19 Gepost op: 05 augustus 2008, 14:29:18 »

In deel 28 gaan Arendsoog en Witte Veder ook een keer de krant lezen op zoek naar berichten die zouden kunnen wijzen op een geheime bijeenkomst van de rebellen. Witte Veder vond toen ook een bericht ondanks dat het nacht was en ze al vele uren bezig waren. Dit zou er op wijzen dat Witte Veder gewoon goed kon lezen.  [cl]
Arendsoog............... .....premiejager?

esjendal

• Marshall
    • Bekijk profiel
Re: "Handtekeningen" Arendsoog, Witte Veder, P.Nowee
« Reactie #20 Gepost op: 13 juli 2010, 13:56:32 »

zau je de handtekeningen er mischien nog een keertje op willen zetten
Pagina's: 1 [2]