Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: Meeste tijd online  (gelezen 2899 keer)

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
Meeste tijd online
« Gepost op: 15 augustus 2011, 10:54:14 »

Vorige week constateerde ik met vreugde dat ik in de statistieken 'slechts' vierde op de lijst met meeste tijd online stond. Na een paar dagen verveling op kantoor en dus even goed bijlezen, sta ik nu echter op nummer 1. :-[ Is er niet een script te schrijven dat dit ongedaan maakt? :-[ Tis zo genant, alsof ik niets anders doe ofzo (het gaat me te ver om dit in Bug Report te zetten, hoewel het me natuurlijk wel erg 'bugged' ;D).

t Begint ook een beetje sneu te worden dat ik steeds de enige online ben en dat niemand op de berichtjes reageert...  :(
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2011, 13:07:10 door Miss Arendsoog »

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re: Meeste tijd online
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2011, 21:26:37 »

Gefeliciteerd met je record!  8) Ik denk dat de counters in het nieuwe forum (v.w.b. de online tijd) beter werken dan onder het oude. Ik heb 'm ook vaak openstaan als ik aan de studie ben, maar dat telt niet 1 op 1 bij volgens mij.

Als ik naar de activiteit op het forum kijk over de afgelopen maanden, dan denk ik dat het inderdaad niet verstandig is om online op reacties op je berichten te wachten, dat zal inderdaad wel een beetje sneu kunnen worden.

Maar al met al is er toch weer aardig wat activiteit de afgelopen weken.

Wim ;D
Pagina's: [1]