Little Eagle en Kleine Arend zijn één en dezelfde persoon. Door omstandigheden is Kleine Arend er op een gegeven moment bijgekomen.
Ik ben dus Kris(komt van Christina), van het vrouwelijk geslacht en wordt volgende maand 46. Dat getal schrikt me niet in het minst af. Ik voel me nog heel jong(komt misschien door die Arendsoogboeken?)
Ik woon alleen in mijn eigen huisje ergens in het centrum van België(halfweg Brussel-Antwerpen). Gelukkig rij ik graag met de auto en is het voor mij een kleine moeite om naar Nederland te komen!
Ik heb lang in ziekenhuizen als verzorgende gewerkt; maar dat hou ik nu voor bekeken. Ik hoop tegen de maand mei het over een heel andere boeg te kunnen gooiën. Ik heb namelijk een cursus "Groen- en bosbeheer" gevolgd. Niet om boswachter te worden; wel om als arbeider IN een bos te gaan werken. Je ziet dat dat dus heel wat anders is dan in een ziekenhuis te werken! En pas op, ik kan heel goed met een motorkettingzaag over weg. Gevaarlijk wapen!
Mijn hobby's : Arendsoogboeken lezen; met mijn honden erop uit trekken; op pc werken; en met mijn kettingzaag bij particulieren bomen vellen.
Sporten doe ik ook graag, zoals gaan skiën, wandelen in de bergen(vroeger wel meer dan nu), zwemmen en volleybal.
Heel speciaal nu ook een stap gedaan in de richting van country en western dansen. Nog maar een eerste schuchtere poging, maar heb hoopvolle verwachtingen.
Ik kom uit een gezin met 11 kinderen en ben heel katholiek opgevoed. Wat niet wil zeggen dat ik wekelijks naar de kerk ga, maar wel zeer gelovig.
Een tiental jaar terug heb ik nog raskatten gefokt; meer bepaald Heilige Birmanen. Ze zijn allemaal oud gestorven. Nu heb ik nog mijn twee honden. Die zijn al voorgesteld in het Onzin topic voor huisdieren.
Little Eagle(Kris)
Het is nu einde mei 2005 en ik werk al 6weken in de natuur. Het countrydansen is pas goed van start gegaan begin maart.