Ha, hier kan ik me dus voorstellen. Ik was er al naar op zoek.
Laat ik dan maar direct van wal steken: Ik ben altijd al een fan geweest van alles wat maar met cowboys en dergelijke dingen te maken heeft, en dan vooral de wild west verhalen, de boeken dus.
Ik had al heel lang Arendsogen in de kast staan maar sinds kort ben ik echt fanatiek aan het verzamelen gegaan en heb ik me geregistreerd op deze site. Ook ben ik veel actief op marktplaats. Mijn streefdoel is om alle uitvoeringen van Arendsoog binnen te krijgen voor zo weinig mogelijk geld. Ik maak er een
sport van om ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Dit gaat natuurlijk heel lang duren, maar ik heb de tijd. Mocht het echt niet lukken dan kan ik altijd nog een beroep doen op onze handelaars
Naast Arendsogen heb ik ook nog eindeloos veel boeken over het wilde westen zoals Joe Silent, Tex willer, Buffalo Bill, De Nachthavik en Winnetou en Old Shatterhand, Sherrif Tucker, de Texas rangers en de Kid van Arizona (Mischien een collega van Arendsoog?), stuk voor stuk mooie boeken. De Karl May serie verzamel ik trouwens ook.