Ik ben nu 60 jaar maar ik las op mijn ongeveer 12e jaar al Arendsoog. Ik kan dus met recht zeggen dat ik een kenner
pur sang ben. Wij hadden bij ons in de buurt ook een bib en elke zaterdag konden we daar boeken lenen zodoende
ben ik Arendsoog gaan lezen. Ik heb gelukkig de hele serie compleet. Zo'n 25 jaar geleden bood een vriend van mij
200 gulden voor de hele serie, en ik had toen geld nodig dus heb ik ze verkocht. Ongeveer een jaar later had ik toch
spijt dat ik ze verkocht had en ben ze opnieuw gaan kopen, het heeft me bijna een jaar gekost maar ik had de hele serie wel weer compleet. Niemand krijgt nu ooit die serie weer uit mijn handen vandaan. Ik denk dat ik de diverse
boeken al honderden keren heb gelezen maar het verveeld nooit. Ik heb ook in het forum diverse weetjes geplaatst
b.v. de achternaam van Arendsoogs voorman dat weet niemand omdat dit nooit bekend werd. Mijn oudste broer
maakte mij er destijds op attent, maar hem interesseerd het niet meer. Sinds ongeveer 1962 werd ik echter wel een
enthousiaste Arendsoog kenner. Ik heb niet alleen de hele serie compleet, maar ik kan, denk ik, ook een heleboel
vragen rond Arendsoog beantwoorden. Hier laat ik het bij. Groetend Peter Snijders