Melk zat? Ik veronderstel wel dat op zo'n ranch nog meer te vinden zal geweest zijn dan alleen maar dat vee. Maar voor melk heb je wel een melkkoe nodig. Dus zullen ze buiten enkele varkens en zeker ook wat schapen nog minstens een melkkoe gehad hebben. Of meerdere?
Schapen kun je natuurlijk ook melken.
Feit is dat de meeste ranches nogal ver van de bewoonde wereld aflagen en ik zie Arendsoog al thuiskomen met een reeks geklutste eieren en melk die niet meer te drinken is. Grapje! :grin:
Enkele dagen terug heb ik Arendsoog ... vogelvrij gelezen en daar heeft Arendsoog het erover dat ze op de S-ranch toch ook wel wat graan en groenten verbouwen. Over dieren als varkens enz. zegt hij niks, maar ik kan me levendig voorstellen dat er kippen en dergelijke moeten rondlopen.
In deel 51 (de man zonder verleden) dringt Arendsoog zijn eigen woning binnen via de provisiekamer; er is daar sprake dat die bijna geheel leeg is en dat zijn moeder tijdens de zomer wel weer groenten en fruit zal inmaken om zo genoeg voorraad te hebben tegen de winter.
Ze zullen in ieder geval wel gezond eten.
Little Eagle(Kris)
![Cowboy :-O](http://www.arendsoog.info/forum/Smileys/classic/cowboy.gif)