Hoi iedereen,
het gebeurt niet zo vaak meer dat ik op het forum ben. Het is juist een maand geleden dat ik ben verjaard. Met schaamte lees ik nu pas alle felicitaties.
Jammer genoeg voel ik me een beetje down. Met de liefde gaat alles nog goed. Maar toch, Johan heeft een dochter van 14 en die is bij haar moeder weggelopen. Uiteindelijk is ze na enkele dagen bij ons terecht gekomen. Het is zeker geen engeltje. Dit is gebeurd net na mijn verjaardag. Het legt enorm veel druk op ons beide en brengt veel teveel stress mee.
We hebben allerlei officiële instanties om hulp gevraagd, omdat de situatie echt ingewikkeld is en wij maar weinig zeggingsschap hebben wat dat meisje betreft.
Daarbij volg ik momenteel weer een opleiding in het groen en dat vraagt deze keer ook veel meer energie dan drie jaar geleden.
Er komen zovele problemen op mij af, dat ik erg moet opletten dat ik niet in een depressie duikel. Vijf jaar geleden is dat al eens gebeurd; dat wil ik niet meer.
Welk is daarvoor de oplossing? Opleiding stopzetten en stiefdochter weer buiten! Twee zaken die ik niet zomaar mag beslissen in mijn voordeel.
Enfin, ik kan nu toch weer op internet. Dat was een hele tijd onmogelijk door toedoen van mijn stiefdochter van 14. Nu mag ze niet meer op mijn pc, heb er een wachtwoord op gezet.
Dus, iedereen héél erg bedankt voor de felicitaties. Het doet me enorm veel deugd.
En dan nu op mijn beurt felicitaties voor de verjaardag van Jack. Ik zou zeggen, doe het véél beter dan ik.
Nog vele groetjes aan iedereen; ik probeer elke week minstens een keer naar het forum te kijken.