Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 24

Auteur Topic: ARENDSOOG - FANDAG  (gelezen 242461 keer)

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
Re:ARENDSOOG - FANCLUB - DAG
« Reactie #30 Gepost op: 06 oktober 2004, 18:59:22 »

Citaat

Wanneer ben je in januari hier, Wim?

Op 28 januari in ieder geval. Ik weet alleen nog niet hoe lang ik ervoor en erna nog in Nederland ben. Maar met een week in totaal zal het wel ophouden.

Als je in het organiseren van dit soort dingen met ieder rekening wilt houden gebeurt er nooit wat. Daarom vind ik dat je gewoon een dag moet prikken. Als ik er dan ben is dat mooi, ben ik er niet jammer voor mij dan, maar dat geldt voor een ander ook. Overigens is een zondag voor mij geen optie, dus in acht nemend dat het wel in een weekend zal worden ben je wat mijn aanwezigheid betreft al 50% van de mogelijkheden kwijt.

Wat betreft de financiele bijdrage: daar moet uit te komen zijn

Wim
« Laatst bewerkt op: 06 oktober 2004, 19:01:51 door kootw »

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #31 Gepost op: 06 oktober 2004, 19:49:52 »

Maar niet zo bescheiden, Wim, jij bent wel een van de belangrijkste mensen op dit forum. Jij en Jack waren Marshall voordat wij bedacht hadden dat we lid konden worden (bij wijze van spreken). Ik vind het logischer om rekening te houden met iemand uit Curaçao dan met iemand uit Amsterdam; als je in Nederland woont en je wil echt komen, dan is daar altijd wel een mouw aan te passen. Curaçao is toch wat lastiger.
Tuurlijk wil ik ook een financiële bijdrage leveren en ook met andere dingen helpen. Als we een datum hebben en de ruimte, moeten we maar eens kijken wat voor invulling we aan de dag willen geven. Heb er nu al zin in en er staat nog niet eens iets vast. ;)

Groetjes,
Miss Arendsoog.

jack nowee

• Gast
Re:ARENDSOOG - FANDAG
« Reactie #32 Gepost op: 09 oktober 2004, 15:25:35 »

Voor we te veel off-topic raken:

Ik heb aan mijn broer gevraagd of eind januari haalbaar is. Hij zou het navragen. Anders is het jammer en schuiven we het toch door naar maart/april.
Wel jammer voor Wim :( , maar we zullen een uitgebreid verslag maken en veel foto's. Kan 'ie toch nog mee-/nagenieten. ;)

Jack :-O
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2005, 23:45:58 door jack nowee »

Don Esteban

• President
  • Een goed boek is beter dan een hoge rekening
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 oktober 2004, 21:12:16 »

Zoals het nu bekend is gaat de happening plaatsvinden in Snow world. Op 29 januari danwel.

Hopende op een grote opkomst zie ik jullie daar allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anko :D
SOMS LEZEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS WERKEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUIEREN EN SOMS EVEN NIET
SOMS PRATEN EN SOMS EVEN NIET
SOMS LUISTEREN EN SOMS EVEN NIET

DIT BEWIJST:

JE KAN ALLES SOMS EVEN NIET DOEN!!!!

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #34 Gepost op: 19 oktober 2004, 22:19:27 »

Ik heb de datum gereserveerd en ik zorg dat ik er kom. De NS heeft zijn dienstregeling alleen nog niet uitgebreid tot januari, dus ik ben heel benieuwd. Voorlopig kom ik er met 2 x overstappen en dat is best te doen. Wie weet zijn er ouders die een dag zonder auto kunnen. :) Het is nog lang genoeg van te voren, dus iedereen zou in principe iets moeten kunnen regelen, tenzij er al dingen vaststaan, natuurlijk.

Is er al iets meer bekend over wat we gaan doen?

Groetjes,
Miss Arendsoog.

P.S. Jet, misschien moet je gewoon een van je broers of zussen die je altijd wegjagen van de computer chanteren. "Ik ga nu van de computer, dus ga jij mee naar zoetermeer." Kan alleen maar iets goeds uit komen: of je mag onbeperkt achter de computer, of je kan naar de fanclub dag!
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2004, 22:22:43 door Miss Arendsoog »

kiki

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 20 oktober 2004, 09:45:01 »

ik kan het bijna niet geloven, maar ik heb precies dat weekend een take-hometentamen....
geheel afhankelijk van de voorbereidingen die ik kan doen, is het dus tot het laatste moment afwachten of ik kan komen. :-\

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #36 Gepost op: 20 oktober 2004, 10:14:04 »

Voor mensen die met de trein komen: pak een trein naar Den Haag (die rijden bijna altijd wel). Als je op Den Haag CS bent neem je de Zoetermeer Stadslijn (die staat bijna altijd op spoor 9) en moet je uitstappen op Station Voorweg. Vanaf daar is het nog een stukje wandelen naar Snow World, eventueel kan ik mensen daar komen ophalen... ;D
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

Bart

• Newbie
  • *
  • Train hard, win easy
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 21 oktober 2004, 12:33:37 »

ik zie met de locatie een prachtig thema naar voorkomen... Arendsoog en de Geest van de Eenzame Wolf :o
Ik zal eens proberen of ik de 29e naar Zoetermeer kan komen, eindje rijden, maar misschien te combineren met wat anders.

Arendsoog

• Opperhoofd
  • President
    • Bekijk profiel
    • De Arendsoog-community
« Reactie #38 Gepost op: 21 oktober 2004, 18:48:30 »

Ik ben best bereid de hopeloze gevallen wat ski-techniek bij te brengen ;) Ben geen ski-wonder maar kan toch aardig overweg op twee plankjes :P
I am the eagle, I live in high country
In rocky cathedrals that reach to the sky...

jack nowee

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 21 oktober 2004, 19:10:22 »

HALLO !!!! ???

Gaan we nou gezellig Arendsoog-fanclubdag houden, of meiden versieren?? :-* BIERTJE !! (L) :b

Kom je zeker ook nog in zo'n rood ski-pak??

Voor Tino loopt er vast nog wel een "Lady in red" op die witte heuvel. ;)

Probeer in ieder geval een beetje met elkaar mee te rijden. Zet een
"Ik-wil-naar-Zoetermeer-met-wie-kan-ik-meerijden-?-'poule-tje' "
op.

« Laatst bewerkt op: 20 januari 2005, 23:46:16 door jack nowee »

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 27 oktober 2004, 14:52:36 »

Ik hoop dat jullie veel plezier beleven, want zelf kan ik NIET mee. :'( :'( :'( :'( :'(
Ik kan ook absoluut niet skiën dus ik had er toch niks aan gehad.
Ik zal wel even uitleggen waarom ik niet mee kan op ZONDAG, want dan ben ik naar de kerk en de computer is dan ook nooit aan.

Nogmaals veel plezier en een gezellige dag gewenst.

Grtz, Jet ::)

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 oktober 2004, 20:06:23 »

Jet,

Ik ga er vanuit dat Curacao de zelfde kalender hanteerd als Nederland, maar bij mij valt 29 januari 2005 op een zaterdag.

Verder is er niks mis mee om op zondag naar de kerk te gaan.

Wim

Jet

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 oktober 2004, 20:15:37 »

Nou gelukkig dan dat het niet op zondag is. Ze hebben zeker verkeerd gekeken.
En het is inderdaad niks mis mee om naar de kerk te gaan. Onze dominee kan heel goed, eenvoudig en begrijpend voor de jeugd preken. Aan het einde van de preek zegt hij altijd iets tegen kinderen, als ze iets moeten onthouden ofzo, tegen de jeugd dat is iets moeilijker en als laatste heeft hij het tegen de gemeente. Het is dus een hele goede dominee.
Om verdere vragen te voorkomen wat ik dan precies ben: Ik ben gereformeerd.

Grtz, Jet ::)

jack nowee

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 27 oktober 2004, 23:18:13 »

Omdat ik wist dat zowel Wim als Jet op zondag naar de kerk gaan (kwestie van tussen de regels lezen van berichten en mailtjes), heb ik bewust gekozen voor een zaterdag. Wim vertelde dat hij eind januari in Nederland zou zijn.
Vandaar dat het ZATERDAG de 29e januari 2005 A.D. is geworden. [cl]

Ik hoop dat iedereen de moeite neemt om naar Zoetermeer te komen. We proberen een leuk programma te maken, de zaal gezellig aan te kleden en verder is het gewoon ontzettend leuk om al die fans eens bij elkaar te zien. :)

« Laatst bewerkt op: 20 januari 2005, 23:46:36 door jack nowee »

Miss Arendsoog

• Gouverneur
    • Bekijk profiel
    • An Old-Fashioned Girl
« Reactie #44 Gepost op: 28 oktober 2004, 09:34:00 »

Zaterdag is inderdaad voor veel mensen prima, ook in verband met kerk. Ik hoop nu alleen dat niemand orthodox joods is. ;)

Moeten we niet gaan nadenken over iets van posters en flyers die we op bepaalde plaatsen kunnen ophangen? (bibliotheken, de lokale boekhandel etc.).
Moeten we ook geen e-mail adres openen waar mensen zich op kunnen aanmelden, zodat je een globaal idee hebt van het aantal mensen dat wil komen?
Ok, veel vragen voor de vroege morgen, maar er komt vast wel wat zinnigs uit.

Groetjes,
Miss Arendsoog.
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 24