Ik heb 4 jaar lang mijn best gedaan om, en met slechts een paar anderen, dit forum levendig te houden. Ik ben er eerlijk gezegd aardig klaar mee, dus veel posten/reageren ga ik niet meer doen.
Groeten,
Anne
Tja, veel reactie is er inderdaad niet. Helaas ben ik niet een van de mensen die steeds maar Arendsoogboeken leest. Eigenlijk nooit. Ik lees eigenlijk alleen in de vakanties en dan andere boeken. Ligt nog een half uitgelezen boek op m'n E-reader. Spannend verhaal, maar op de een of andere manier kom ik er niet toe.
E.e.a. betekent dus, dat ik me in discussies over van alles en nog wat over Arendsoog en Witte Veder en de verhalen eigenlijk niet meng. Jullie weten er veel meer van.
Toch kijk ik dagelijks op het forum. Ook is het altijd leuk om jullie weer een keertje te zien.
Maar het valt me zwaar om te zeggen dat ik toch opzie tegen de volgende fandag. Alle geregel, een jubileumboek proberen van een "zandbank" te trekken en maar moet afwachten of het dan eind van het jaar klaar zal zijn. Kijken of er een locatie is, afwachten wat Dutch Media kan/wil regelen, enz. , enz.
En dan vraag ik me af voor wie? Is het de tijd en moeite die ik erin steek alles wel waard?
Leuk, Arendsoog 80 jaar dit jaar. Maar als we gewoon niets doen, gaat 2015 gewoon voorbij. Ook prima toch?
De mensen die graag Arendsoog lezen doen dat nog steeds in 2016.
Ik ben nog steeds trots dat ik een Nowee ben. In 2015, maar ook daarna.
Mijn eigen familie doet er verder toch niets mee. Ik heb (behalve m'n broer bij de 1e fandag) nooit een familielid gezien of gehoord die aanbood te helpen.
Ze komen alleen met een big smile opdraven en denken: "Goed hè, hebben we als Nowees prima geregeld. Leuk voor al die fans."
In maart doen we gewoon gezellig een borrel en een hapje bij Daniël of in Amsterdam en in de zomer een bbq. bij deze of gene.
En ik heb een hoop hoofdpijn minder, denk ik.
Jack