Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Forum  (gelezen 17130 keer)

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
Forum
« Gepost op: 16 januari 2015, 12:20:57 »

Ah, wat is het stil op het forum. Ik heb zelf ook niet veel gepost de laatste tijd. En dat terwijl ik toch elke avond op mijn ereader in een Arendsoog lees (net in de Avondmannen begonnen) en de scriptie van Paul vd Werf heb gelezen. Nogmaals bedankt voor het doorsturen, Paul, het was erg leuk om te lezen! De scriptie was weer aanleiding om de Schaduw opnieuw te lezen. En zo blijf ik van de straat  ;)

aj

• President
    • Bekijk profiel
Re: Forum
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2015, 15:45:39 »

Ik heb 4 jaar lang mijn best gedaan om mede dit forum levendig te houden. Ik ben er eerlijk gezegd aardig klaar mee, dus veel posten/reageren ga ik niet meer doen. 

Groeten,

Anne

« Laatst bewerkt op: 17 januari 2015, 00:17:14 door aj »

jack nowee

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2015, 00:58:05 »

Ik heb 4 jaar lang mijn best gedaan om, en met slechts een paar anderen, dit forum levendig te houden. Ik ben er eerlijk gezegd aardig klaar mee, dus veel posten/reageren ga ik niet meer doen. 

Groeten,

Anne

Tja, veel reactie is er inderdaad niet. Helaas ben ik niet een van de mensen die steeds maar Arendsoogboeken leest. Eigenlijk nooit. Ik lees eigenlijk alleen in de vakanties en dan andere boeken. Ligt nog een half uitgelezen boek op m'n E-reader. Spannend verhaal, maar op de een of andere manier kom ik er niet toe.

E.e.a. betekent dus, dat ik me in discussies over van alles en nog wat over Arendsoog en Witte Veder en de verhalen eigenlijk niet meng. Jullie weten er veel meer van.

Toch kijk ik dagelijks op het forum. Ook is het altijd leuk om jullie weer een keertje te zien.

Maar het valt me zwaar om te zeggen dat ik toch opzie tegen de volgende fandag. Alle geregel, een jubileumboek proberen van een "zandbank" te trekken en maar moet afwachten of het dan eind van het jaar klaar zal zijn. Kijken of er een locatie is, afwachten wat Dutch Media kan/wil regelen, enz. , enz.
En dan vraag ik me af voor wie? Is het de tijd en moeite die ik erin steek alles wel waard?
Leuk, Arendsoog 80 jaar dit jaar. Maar als we gewoon niets doen, gaat 2015 gewoon voorbij. Ook prima toch?
De mensen die graag Arendsoog lezen doen dat nog steeds in 2016.
Ik ben nog steeds trots dat ik een Nowee ben. In 2015, maar ook daarna.
Mijn eigen familie doet er verder toch niets mee. Ik heb (behalve m'n broer bij de 1e fandag) nooit een familielid gezien of gehoord die aanbood te helpen.
Ze komen alleen met een big smile opdraven en denken: "Goed hè, hebben we als Nowees prima geregeld. Leuk voor al die fans."

In maart doen we gewoon gezellig een borrel en een hapje bij Daniël of in Amsterdam en in de zomer een bbq. bij deze of gene.
En ik heb een hoop hoofdpijn minder, denk ik.

Jack  :-O

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2015, 09:51:38 »

Geen fandag lijkt me een heel verstandig besluit, Jack.  [y]

Groeten,

Anne

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2015, 10:07:03 »

Het zou voor mij de eerste fandag zijn geweest, en elk nieuw boek zou een zeer welkome aanvulling zijn op mijn verzameling. Maar ik snap heel goed dat het organiseren van zo'n dag en het realiseren van een jubileumboek een enorme klus is. Helaas heb ik zelf ook geen tijd om te helpen de komende periode. Dus als je besluit geen fandag te organiseren, dan begrijp ik dat echt wel.

tuinman

• President
  • michael schumacher is the best
    • Bekijk profiel
    • http://www.puurveensboekenshop.nl/
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2015, 18:24:05 »

@ jack nog 1 keer dan fandag leuk prima
ik heb al vaker concrete ideen geopperd voor samen werking met andere beurzen

en in bepaalde dingen zijn er best mensen die je kunnen en willen helpen bijv lokatie zoeken
maar sommige dingen moet je echt zelf doen
oa contact met hans matla
radio intervieuws enz

maar waarom moet ieder klein clubje een eigen fandag hebben
waarom niet de vele kleine clubjes bij elkaar tijdens een al bestaande grote beurs ??? ???

dus of je hebt nu een winter dip of .................
zoekt u een arendsoog boek mail mij dan
bijna alle arendsoog boeken standaard op voorraad

altijd binnen 24 uur andwoord

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2015, 07:44:19 »

Maar het valt me zwaar om te zeggen dat ik toch opzie tegen de volgende fandag. Alle geregel, een jubileumboek proberen van een "zandbank" te trekken en maar moet afwachten of het dan eind van het jaar klaar zal zijn. Kijken of er een locatie is, afwachten wat Dutch Media kan/wil regelen, enz. , enz.
En dan vraag ik me af voor wie? Is het de tijd en moeite die ik erin steek alles wel waard?
Leuk, Arendsoog 80 jaar dit jaar. Maar als we gewoon niets doen, gaat 2015 gewoon voorbij. Ook prima toch?
De mensen die graag Arendsoog lezen doen dat nog steeds in 2016.
Ik ben nog steeds trots dat ik een Nowee ben. In 2015, maar ook daarna.
Mijn eigen familie doet er verder toch niets mee. Ik heb (behalve m'n broer bij de 1e fandag) nooit een familielid gezien of gehoord die aanbood te helpen.
Ze komen alleen met een big smile opdraven en denken: "Goed hè, hebben we als Nowees prima geregeld. Leuk voor al die fans."

Hey Jack,

Ik kan me inderdaad nog wel van vorige gelegenheden herinneren dat je maandenlang in de weer was en stad en land afreisde om te organiseren en publiciteit te winnen [cl]. Kan me goed voorstellen dat je daar tegen opziet, zeker als er niet 1 of meer andere Nowee's meedoen. Vorige keren bleek ook dat die naam in combinatie met Arendsoog nog steeds een heleboel deuren opent :-O

Vorige keer was er wel aardig aanloop, maar dat had er ook mee te maken dat het jubileumboek veel werk van Kresse bevat, waardoor ook uit die fanclub veel mensen langskwamen. Wat da betreft heeft Tino wel gelijk als hij denkt aan iets gezamenlijks met andere groepen.

Tegelijk is de vraag of dat werkelijk heel veel uitmaakt. Er is 2 maal een dag van de jeugdhelden georganiseerd, maar in beide gevallen leverde dat weinig bezoekers op.

Heeft Daniel al een nieuwe datum voorgesteld voor de borrel?

Wim ;D

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2015, 20:11:13 »

@anne je praat echt onzin

er komt veel kijken bij een vereniging

@wim de dag van de jeugd helden is ook een voorbeeld hoe iets niet moet
ik zij ook ism een bestaande GROTE beurs

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2015, 20:47:37 »

Aangezien ik onzin praat, heb ik mijn bericht verwijderd. :P

Groeten,

Anne

jack nowee

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2015, 00:05:37 »

@anne je praat echt onzin

er komt veel kijken bij een vereniging

@wim de dag van de jeugd helden is ook een voorbeeld hoe iets niet moet
ik zij ook ism een bestaande GROTE beurs

Ik weet niet wat Anne allemaal geschreven heeft, maar aansluiting zoeken bij een grote beurs betekent VEEL geld meenemen.
Vooralsnog heb ik de 2 voorgaande edities kunnen organiseren, zonder dat iemand daar geld voor heeft moeten betalen. Alles op vrijwillige basis en zelfs handelaren hoefden geen toegangsprijs te betalen !!!!
Als je wilt meeliften met anderen moet je dokken. En ik heb geen geld daarvoor.

Een vereniging oprichten, daar denk ik niet eens over. (Als dat de gedachte was.)
Vooralsnog denk ik dat in ieder geval IK geen fandag meer ga organiseren. Ik leun achterover en wacht af. Morgen een mailtje naar DMT, dat zij maar verder met Hans Matla mogen gaan stoeien over een jubileumboek.

Jack  :-O

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2015, 01:58:20 »

@ jack je hebt last van blue monday ::) :'(

waarom geld meenemen jack  ??? ???

als je mee lift met bijv Gorinchem /stripboeken beurs ca 5.000 bezoekers  kun je een 1 of meerde kramen huren voor een leuke prijs
er is daar in het verleden zeker over gesproken in kleine kring
als er nog een tekenaar  leeft en je neemt um mee krijgje daar een vergoeding voor
of je verdient het terug door een boek uit te geven
lekker samen met de biggless naast elkaar die willen vast ook wel komen
komen er lekker bezoekers langs

dan de vorige fandagen gratis waren als bezoeker zijnde en zelfs als standhouder
dat is een keuze geweest
heb meerde malen gezegd dat ik als standhouder best een redelijk bedrag wou betalen

de 1e fandag was voor mij echt top qa €

de 2e echt flop qa €

maar de laatste jaren is de club wel groter geworden waar jaarlijks contact mee is een forum hoeft niet elke dag perse iets op gepost te worden

ik vind sommige hier in echt zeer negatief

kortom zie het leven wat zonniger in jack  ;D

bel je nog wel een keer binnen kort

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2015, 09:15:41 »

Tino, wat fijn dat je de organisatie van de fandag op je neemt! [y]
Zo te lezen heb je alles al geregeld.  [cl]

Ik neem aan dat je de details van waar, wanneer en de kosten nog op het forum zal posten?

Groeten,

Anne

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2015, 13:02:47 »

anne je praat weer onzin zucht...

ik geef alleen wat zeer concrete dingen aan zodat jack/de organisatie minder werk heeft en meer plezier

aj

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 januari 2015, 14:58:10 »

anne je praat weer onzin zucht...

ik geef alleen wat zeer concrete dingen aan zodat jack/de organisatie minder werk heeft en meer plezier

Het is toch wat; alweer onzin! Ik heb m'n week niet denk ik.. ;D :P

Ik geef Jack groot gelijk. En is de jaarlijkse barbecue al niet een soort fandag, maar dan heel kleinschalig?

Als je zo graag een fandag wilt, organiseer er dan een. Je hebt ideeën genoeg.

Groeten,

Anne

tuinman

• President
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 januari 2015, 17:03:03 »

@anne lekker door trollen je gaat goed zo  ;D ;D ;D [cl] [cl] [cl] [cl] [cl] [y] [y] [y] :z :-| (L)

voor de serieuze volgers een arendsoog fandag kan niet zonder jack  :-O

Pagina's: [1] 2