Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]

Auteur Topic: In welk boek...  (gelezen 5392 keer)

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
In welk boek...
« Gepost op: 14 december 2014, 23:01:28 »

In welk boek wordt Arendsoog ook alweer in zijn rug geschoten? Of eigenlijk over zijn rug, maar in elk geval zo dat hij gewond is aan zijn rug? Ik vraag me dat al een tijd af en ben het boek nog niet weer tegengekomen. Iemand?

rudideventer

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
Re: In welk boek...
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2014, 17:35:21 »

Is dat niet Texas-Arendsoog?

kootw

• Big Chief
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2014, 22:32:16 »

In elk geval in 'Arendsoog in Duplo - De strijd om de Woodson Ranch' p. 114.

Wim ;D

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2014, 12:06:57 »

Volgens mij was het in elk geval een boek van Paul, dus Texas Arendsoog valt dan af (tenzij ik het me niet goed herinner) en Arendsoog in Duplo heb ik nog niet zo vaak gelezen, dus dat zou 'm maar zo kunnen zijn. Ik ga straks even kijken. Een tijd terug kon ik ook iets niet vinden en dat bleek in Arendsoog extra te staan.

rudideventer

• Deputy
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2014, 15:52:20 »

Volgens mij was het in elk geval een boek van Paul, dus Texas Arendsoog valt dan af (tenzij ik het me niet goed herinner) en Arendsoog in Duplo heb ik nog niet zo vaak gelezen, dus dat zou 'm maar zo kunnen zijn. Ik ga straks even kijken. Een tijd terug kon ik ook iets niet vinden en dat bleek in Arendsoog extra te staan.
Texas-Arendsoog was volgens mij in zijn bovenbeen/heup. Sorry voor de verkeerde info, maar dat schot in bovenbeen maakte veel indruk op mij als kleine jongen...zo oud is het boek al, was 1 van mijn eerste

Jacq1967

• Marshall
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2014, 21:17:15 »

Texas-Arendsoog was volgens mij in zijn bovenbeen/heup. Sorry voor de verkeerde info, maar dat schot in bovenbeen maakte veel indruk op mij als kleine jongen...zo oud is het boek al, was 1 van mijn eerste

Dat boek heb ik nog maar één keer gelezen, ik kon me de verwonding niet precies herinneren. Wel een leuk deel trouwens, en veel overeenkomsten met Good luck, Arendsoog.
Maar Arendsoog in duplo was inderdaad het deel dat ik zocht.
Pagina's: [1]