Hallo allemaal,
Nu de boekenmarkt met rasse schreden nadert is het tijd om even wat puntjes op de i te zetten. Bij deze dus:
- Het is voor ons prettig als we nog even kunnen zien wie er nou uiteindelijk wél en wie er níet kunnen komen. Laat dat dus nog even één keer weten.
- Anko: laat even weten óf je komt en zo ja of je met Jack meerijdt of op eigen gelegenheid komt, dan kan Jack daar rekening mee houden
- Van Jack heb ik het boekje gekregen dat op de beurs uitgedeeld zal worden, ik heb dit boekje in een zip bestand op de site gezet, jullie kunnen het
hier downloaden
- Voor zover ik weet is er maar één iemand die een groot aantal boeken mee wil nemen, en dat is Tino. Na overleg met Jack hebben we besloten dat Tino zijn boeken mee kan nemen en een deel van de tafel krijgt om zijn boeken uit te stallen. Dat zal zeker geen enorm stuk zijn, dus hij zal de mooiste boeken uit moeten stallen en de rest onder de tafel bewaren. De reden dat we toch hebben besloten om mensen toe te staan hun boeken mee te nemen is dat wij toch niet de hele stand gebruiken en dat de uitstalling van Arendsoogboeken meteen een leuke manier is om de mensen de boeken te tonen...
- Over auto's: er kan achter de stand één auto staan en dat wordt die van Jack, aangezien hij allerlei spullen zoals de posters en zijn laptop makkelijk in en uit moet kunnen laden. Houdt er dus rekening mee dat als je iets meeneemt, je het nog van de auto naar de stand moet sjouwen...
- Iedereen die komt: neem een lunchpakket mee en eventueel een thermoskan koffie of thee. Jack neemt in ieder geval thee mee en ik koffie, maar het is handig als iedereen iets bij zich heeft...
Zo als het er nu naar uitziet vertrek ik met Jack en eventueel Anko rond 7 uur vanuit Zoetermeer en zijn wij dus rond 8 uur in Haarlem. Vanaf 9 uur is alles geopend en we staan er tot 16:30
Ik heb er zin in, tot de 12e allemaal!
Daniël