En wat is er mis met Arendsoogs bronsgebruinde torso te zien?
Groetjes,
Miss Arendsoog.
Daar is absoluut helemaal niks mis mee!!!
Jammer genoeg zal dat nooit zedig genoeg geweest zijn in de ogen van de opdrachtgevers. Hoewel ik dat dan ook niet begrijp, want hoe onzedig is een ontbloot bovenlichaam bij een man?
Ik vraag me af of Arendsoog in de strips nooit eens in bloot bovenlijf te zien is? Het is daar in Arizona meestal toch zo heet en een held als Arendsoog moet dat toch af en toe eens kunnen?
Maar veel meer dan een blote voet heb ik op tekening nog niet gezien!
In de boeken staat nooit veel beschreven hoe Arendsoog op de ranch werkt. Onze fantasie kan dus de vrije loop. En Miss, je hebt gelijk wat dat paardrijden betreft. Daar zal Arendsoog meer dan genoeg zijn spieren kunnen oefenen. Temeer daar hij meestal nogal als een furie over de prairie raast. Het is nu niet omdat hij op de rug van Lightfeet zit, dat hij zijn spieren niet nodig heeft. En werken op een ranch vergde toentertijd heel veel fysieke inspanning. Hij heeft wel altijd personeel in dienst, maar Arendsoog voelt zich nooit te goed om ook vuile werkjes op te knappen. Hij is en blijft ook maar een mens, zegt hij regelmatig zelf.
Valt wel op dat er nog geen reacties van het mannenkamp is geweest. Niet interessant genoeg? Oh ja, behalve dan die foei foei foei van Anko!
Little Eagle(Kris)